Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرعامل پیشین ذوب آهن و فولاد با انتشار یک پست اینستاگرامی به عزل عزیزی خادم واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که یک روز از جلسه هیئت رییسه برای عزل شهاب الدین عزیزی خادم و انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون می‌گذرد، همچنان واکنش ها به این اتفاق ادامه دارد و در تازه ترین اظهارنظر سعید آذری مدیرعامل سابق فولاد و ذوب آهن با انتشار شعر معروف رهی معیری و با زبانی کنایه آمیز به تصمیم اعضای هیئت رییسه واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری با طرح چند پرسش نوشته است: عزیزی خادم رفت. تاج رفت دادکان و کفاشیان هم رفتند. چه کسی می اید؟ سوال روز این است. با چه معیاری اعضای مجمع رییس انتخاب می‌کنند؟ آیا در اشتباهاتی که آنها را به رییس قبلی نسبت می‌دهند فقط او سهم دارد ؟ یا کسان دیگری نیز باید پاسخ‌گو باشند؟

آذری در پاسخ نوشته است: فرقی نمیکند. از کوزه همان برون تراود که در اوست. تا مجمع فدراسیون فوتبال با بی دقتی و بدون استراتژی و مطالعه تصمیم بگیرد همین است و بس. امیدوارم حد اقل این بار سرمان به سنگ اندیشه خورده باشد و تخصص و برنامه را انتخاب کنیم. ما همه در بلوای امروز فوتبال شریک هستیم.

او در پایان با اشاره به مجمع اردیبهشت ماه نوشته است: آزمونی دیگر و انتخابی دیگر. امید است بار دیگر احساس و مصلحت اندیشی جایش را به تدبیر و تخصص ندهد. آمین


***

درخشان: عزیزی‌خادم اشتباهاتی داشته است/ نظارت هیات رئیسه لازم است

پیشکسوت فوتبال ایران می گوید که عزل رئیس فدراسیون فوتبال نشان داد هیات رئیسه بر کار فدراسیون نظارت دارد.

حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا، درباره عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اولین فدراسیون فوتبالی است که شاهد هستیم چنین اتفاقی در آن رخ می دهد. این بسیار خوب است که هیات رئیسه روی کار فدراسیون نظارت داشته باشد و عملکرد هیات رئیسه را با دقت ببیند. حتما مواردی بوده که باعث شده اعضای هیات رئیسه تصمیم به عزل عزیزی خادم گرفتند. این نشان می دهد آنها به کار رئیس فدراسیون نظارت ویژه ای دارند. ما در گذشته شاهد چنین مواردی نبودیم و اعضای هیات رئیسه نظارت چندانی روی کار رئیس فدراسیون نداشتند.

وی افزود: از یک بابت خوشحالیم که اعضای هیات رئیسه به دقت مسئولیت خود را انجام می دهند و به دنبال انجام کارهای مهم هستند. آنها نشان دادند به خوبی بر ایرادات فدراسیون فوتبال و مشکلات آن واقف هستند و به وظیفه خود عمل می کنند. مطمئنا آقای علیرضا خادم اشتباهی داشته اند که اعضای هیات رئیسه تصمیم به عزل او گرفتند. همانطور که گفتم این موضوع بسیار خوب است، چون باعث می شود رئیس فدراسیون خودمختار نباشد و تصمیماتش شخصی و یکجانبه نباشد.

درخشان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: حالا که آقای عزیزی خادم عزل شده مطمئنا رئیس فدراسیون بعدی با هوشیاری بیشتری کارش را ادامه می دهد چون می داند عده ای بر کار فدراسیون نظارت دارند و اجازه نمی دهند رئیس هر کاری که دلش خواست انجام دهد. مطمئنا باید نظرات هیات رئیسه در تصمیمات فدراسیون دخیل باشد. چرا که این موضوع به نفع فوتبال ایران است. این را باید به فال نیک بگیریم و خوشحال باشیم که از این پس هیات رئیسه از وظیفه قانونی خود استفاده می کند. اگر رئیس فدراسیون اشتباه کند مطمئنا اعضای هیات رئیسه به خوبی موضوع را می بینند و به دنبال بررسی موضوع خواهند رفت.

او در ادامه تاکید کرد: ما شاهد یک تغییر و تحول بسیار خوب در فدراسیون فوتبال هستیم. چون فدراسیون فوتبال مختص به یک نفر نیست و قرار نیست یک نفر با تصمیمات شخصی فدراسیون را اداره کند. اعضای هیات رئیسه نشان دادند بی دلیل عضو هیات رئیسه نشدند و حضورشان مثمر ثمر بوده است. وقتی چند نفر کنار یکدیگر تصمیم گیری می کنند بهتر از این است که یک نفر نظرات شخصی خود را اعمال کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: حالا که قرار است رئیس فدراسیون جدید انتخاب شود و مراحل انتخابات پیگیری شود من امیدوارم افراد فوتبالی پای کار بیایند و یک فرد فوتبالی رئیس فدراسیون فوتبال ایران شود. البته الان هم که آقای میرشاد ماجدی هستند یک فرد فوتبالی اداره امور را در اختیار دارد اما به هر حال باید انتخابات برگزار و رئیس جدید انتخاب شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!