Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:26:29 GMT

آمار کرونا قم ۲۹ بهمن؛ ۶ فوتی و ۹۱ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۰۰۹

آمار کرونا قم ۲۹ بهمن؛ ۶ فوتی و ۹۱ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۹۱ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح بیست و نهم بهمن ماه را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۱ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی ۷۲ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۵۱ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

در حال حاضر تعداد ۴۱۳ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۵۳ نفر از بیماران در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته شش مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

انجام تست روزانه در استان ۴۳۲ مورد و تعداد تست‌های مثبت ۱۹۳ مورد و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۰ دوز بوده است.

کد خبر 556322

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا آمار ابتلا به کرونا در قم استان ها اورژانس پیش بیمارستانی نقاهت مبتلایان کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران وضعیت کرونا در قم فوت شدگان کرونا در قم آمار کرونا در قم قرنطینه خانگی دانشگاه علوم پزشکی قم انتقال بيماري کرونا تخت بیمارستانی آمار فوتی های امروز کرونا بستری شدگان کرونا کرونا در ایران وضعیت قرمز کرونا در قم کرونا در قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ ژاله چیان گفت: آمار‌های ثبت شده نشان می‌دهد در ازای هر ۱۳۶ مرد فوت شده در استان ۱۰۰ نفر خانم فوت شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت در استان به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.


مدیرکل ثبت احوال استان ادامه داد: ۹۸.۳ درصد فوتی‌های استان طی سال گذشته در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

ژاله چیان گفت: یکی از موضوعاتی که از چند سال گذشته در ثبت احوال استان پیگیری می‌شود، بحث الکترونیکی شدن خدمات است.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با همین موضوع سامانه " سهیم " راه‌‎اندازی شده است، ادامه داد: این درگاه خدمات یکپارچه الکترونیک مبتنی بر تلفن همراه نیز طراحی و ارائه و در دسترس عموم قرار داده شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند