Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی جمعی از معاونان و مسؤولان استانداری هرمزگان از طریق بالگرد و به صورت سرزده از جزیره لاوان در آبهای خلیج فارس بازدید کرد.

استاندار هرمزگان با حضور در منزل مادر شهید شعیب رییسی زاده، با وی دیدار و گفت‌وگو و آرزوی دیرینه این مادر شهید در زیارت بارگاه حضرت زینب (س) را نیز برآورده کرد و از گلستانی‌نژاد سرپرست دفتر خود خواست تا موضوع را پیگیری و در اولین فرصت این مادر شهید را راهی سوریه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مهدی دوستی همچنین بازدیدی از وضعیت ساحل این جزیره داشت و از شرکت نفت فلات قاره لاوان خواست تا سواحلی که در تصرف دارد را به نفع مردم آزادسازی کند.

 

حجم وسیعی از سواحل جزیره قشم تحت تصرف شرکت نفت فلات قاره لاوان است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی دوستی استاندار هرمزگان جزیره لاوان بازدید سرزده تصرف اراضی آزاد سازی سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم

دریافت 155 MB

به گزارش خبرگزاری مهر؛ چالش اسناد رفسنجان یکی از مشکلات مهم در جزیره قشم بود که بر اساس آن از حدود ۵۰ سال قبل ۷ هزار و ۱۴۲ فقره سند موسوم به اسناد رفسنجان بدون تعیین محدود دقیق تحویل افراد شده بود که این موضوع هم مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و هم موانعی را در پیشبرد عمران و آبادانی این جزیره ایجاد کرده بود.

کد خبر 6095556

دیگر خبرها

  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • خانه پیرمردی که بعد ۵۱ سال سند دار شد
  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج