Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@07:52:37 GMT

اعتراض نرم شهریار مغانلو به تعویض شدن از زمین

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۱۱۲

مهاجم سپاهان برای دومین بازی نسبت به نیمکت نشین خود اعتراض داشت.

شهریار مغانلو در هنگام تعویض از تصمیم محرم نویدکیا راضی به نظر نمی رسید.

به گزارش طرفداری، شهریار مغانلو در بازی با هوادار در هفته هجدهم لیگ برتر در ترکیب ثابت سپاهان  قرار گرفت اما او در دقایقی که در زمین بود در خلق موقعیت روی دروازه حریف ناکام بود و نتوانست عملکرد مثبتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعی بود که باعث شد محروم نویدکیا در دقیقه 60 شهریار مغانلو را از زمین بازی تعویض کند اما این بازیکن در هنگام خروج از زمین از تصمیم سرمربی تیمش چندان راضی به نظر نمی رسید.

مغانلو بعد از خروج از زمین با حالتی گلایه آمیز با نویدکیا صحبت کرد اما آنطور که از تصاویر تلویزیونی مشخص بود سرمربی سپاهان، مهاجم تیمش را دعوت به آرامش کرد و از او خواست که روی نیمکت بنشیند.

گفتنی است مغانلو در نیم فصل اول هم در یک بازی به تصمیم داور اعتراض کرد که این موضوع به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان خطاب به پورعلی گنجی بعد از تمرین با پرسپولیس؛ ببین چه افتخاری نصیبت شد! مارک ویلموتس هر نتیجه ای بگیرد، امروز اخراج می شود! تباس: رئال مادرید می تواند ام باپه و هالند را جذب کند؛ وضعیت بارسلونا و یوونتوس خوب نیست اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به رونی به خاطر صحبت در مورد علاقه به مصدوم کردن بازیکن چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد