Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:54:57 GMT

بحران مصدومیت در تیم مورینیو

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۱۴۰

بحران مصدومیت در تیم مورینیو

بحران مصدومیت رم همچنان ادامه دارد زیرا نیکولو زانیولو احتمالاً دیدار آتی سری آ مقابل ورونا را به دلیل مصدومیت چهارسر ران از دست خواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوریره دلواسپورت، نیکولو زانیولو ملی پوش ایتالیایی ۲۲ ساله در این فصل در ۲۰ بازی سری آ دو گل به ثمر رسانده است. این بازیکن به دلیل مصدومیت در روزهای اخیر خیلی بعید است که بتواند رم را در دیدار این هفته خود برابر هلاس ورونا همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو در حال حاضر گزینه‌های زیادی در خط حمله ندارد، زیرا هنریک مخیتاریان و الدور شومورودوف از بازی محروم هستند. حضور کارلوس پرس نیز در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سرمربی پرتغالی باید بدون مدافعان میانی راجر ایبانز (مصدوم) و جانلوکا مانچینی (محروم) هم کنار بیاید.

جالوروسی‌ها در ۲۵ بازی سری آ در این فصل ۴۰ امتیاز کسب و در ۵ بازی اخیر لیگ ۸ امتیاز کسب کرده‌اند. آن‌ها شش امتیاز با یوونتوس رده چهارمی فاصله دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال رم نیکولو زانیولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد

او می‌گوید: سفیدی دور مو‌های من به خاطر لاسانا دیارا و مدیر برنامه‌اش است. اگر دیارا در یک بازی که از اول فیکس بود عملکرد خوبی داشت، فردایش مدیر برنامه او ترتیب یک جلسه برای افزایش حقوقش را می‌داد و در مقابل اگر هم در یک بازی نیمکت‌نشین می‌شد، فردایش ترتیب یک جلسه برای خروج لاسانا را می‌داد.

منبع: برترین ها 

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی