Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: مردم انتظار دارند که مسوولانشان را همیشه در میدان خدمت به مردم ببینند و هر روز رفع مشکلاتشان را مشاهده کرده و خدمتی جدید از آنها ببینند، نه اینکه از مسوولان بی مهری، بی اطلاعی، بی مدیریتی، وعده های بر زمین مانده و عمل نشده را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فاصله زیاد بین مردم و مسئولین به تدریج در حال کم شدن است، گفت: در قرارگاه خدمت رسانی تمام مسوولان شهرستان در محله های مختلف در بین مردم به صورت میدانی حاضر شده، حرفهای مردم را شنیده و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده می کنند و تمام همّ و غم آنها این است که مشکلات مردم را برطرف کنند که خیلی امیدوار هستم.

امام جمعه پردیس افزود: دَرِ اتاق مسوولان به روی مردم باز می شود و مردم بهتر و راحت‌تر و با احترام بیشتری با مسوولانشان ارتباط می گیرند و بازدیدها و جلسات متعدد توسط مسوولان شهرستان و با تلاشهای فرماندار و با دعوت از مسوولان استانی و کشوری تشکیل می شود تا از نزدیک مسائل و مشکلات را دیده و برای رفع مشکلات شهرستان چاره ای بیاندیشند.

پس از ۳ سال نمایندگان به مصلی پردیس آمدند

حسینی با اشاره به بازدید امروز نمایندگان مجلس از پردیس، گفت: نمایندگان مجلس بعد از حدود سه سال به صورت میدانی، در شهرستان حضور یافته و در نمازجمعه شرکت کرده اند و از صبح امروز در منطقه صنعتی خرمدشت، بخش جاجرود و برخی فازهای پردیس و برخی محله های شهر بومهن بازدید کردند.

وی با اشاره به طرح مسائل و مشکلات شهرستان پردیس در حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: امروز سه نفر نماینده در شهرستان پردیس و نماز جمعه حضور پیدا کرده اند و البته چهار نماینده دیگر دو هفته قبل به منطقه آمدند و از تمام نمایندگان مجلس دعوت می کنیم که در جمعه باصفا و معنوی نمازجمعه شهرستان پردیس حاضر شده تا مردم نمایندگانشان را از نزدیک دیده و مطالباتشان را حضوری بیان کنند.

دولت بیمارستان خیر ساز را تجهیز کند

امام جمعه پردیس بیان کرد: بیمارستان الغدیر همچنان تجهیز نشده که البته من دیگه خجالت میکشم با مسوولان به بازدید از بیمارستان الغدیر برم زیرا تمام اقدامات فقط به بازدید و وعده های بر زمین مانده، عملی نشده، بیمارستانی که بی جان افتاده و مردم محروم از استفاده از این بیمارستان است ختم شده است.

حسینی با اشاره به اینکه این گله و ناراحتی مردم است که دولت باید در شهرستان بیمارستان ایجاد کنند، تاکید کرد: دولت این کار را که برای جمعیت ۳۵۰ هزار نفری نکرده که هیچ بلکه یک بیمارستانی که خیّر ساخته را نیز تجهیز و راه اندازی نمی کنند.

وی ادامه داد: شما ببینید از دماوند تا تهرانپارس بیمارستانی وجود ندارد چرا مسئولین ذی ربط به فکر نیستند؟ حالا امیدواریم دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی و مجلس انقلابی و نمایندگانی که امروز حضور پیدا کرده اند در بودجه بندی هفته آتی مجلس، شهرستان پردیس را ویژه و اورژانسی ببینند و خبرهای خوبی را به مردم شهرستان در آینده‌ای نزدیک بدهند.

حسینی ضمن درخواست از نمایندگان برای حضور مستمر در‌ پردیس عنوان کرد: دفاع از حق مردم شهرستان پردیس و پیگیری رفع مشکلاتشان در اولویت کاری قرار بگیرد زیرا پردیس آرامستان ندارد و شهروندان عزیزشان را که از دست بدهند باید یک مصیبت مضاعفی را متحمل بشوند و تا بهشت زهرا(س) طی طریق کنند که این نیز مشکلات خاص خود را دارد.

پردیس شهری گران است

امام جمعه پردیس ادامه داد: پردیس ۲۴ سال است که مصلی نماز جمعه ندارد، گرانی و تورم در شهرستان پردیس، بیش از جاهای دیگر مردم را رنج می دهد، نبود میدان میوه و تره بار مناسب و ارزان رهن و اجاره های کمرشکن که قیمت گذاری های آن متاسفانه در اختیار عده خاصی از دلالان و سرمایه داران قرار گرفته است و هر قیمتی که آنها تعیین می کنند اجرا و به صورت مافیایی اداره می شود.

وی اضافه کرد: متروی پردیس نیاز به نگاه ویژه دارد، زیرا تردد یک شهروند به تهران و بلعکس روزی ۱۲ هزار تومان فقط برای عوارضی هزینه دارد به علاوه گرانی مایحتاج و غیره فشار مضاعفی را به ساکنین وارد می کند.

حسینی با اشاره به مشکلات فازهای مسکن مهر، گفت: این مساکن نیاز به توجه ویژه ملی دارد زیرا واحدهایی بیش از ۱۰ تا ۱۵ سال تحویل نشده و پول مردم خوابیده است و باید واحدهایشان تحویل شود اما واحدها باید کامل شده باشد.

وی اضافه کرد: سگ های ولگرد، سگ های تزئینی و غیره مردم را شاکی کرده و کسی هم جلوی آنها را نمی گیرد و در صورت  تذکر دادن، با تقابل شدید و بدی مواجه می شوند.

نفس پردیس را نگیرید

حسینی با اشاره به طرح احداث فاز جدید در پردیس، تشریح کرد: جمعیتی که می خواهند در فاز جدید بگنجانند چقدر است، الان جمعیت پردیس بیش از ۳۵۰ هزار نفر است و با همین رقم این همه مشکل وجود دارد و هیچ کسی هم در خصوص جمعیت هدف خبر ندارد.

امام جمعه پردیس افزود: جمعیت پردیس از ۸۰ هزار به سه چهار برار می رسد اما آیا مسوولان فکر ۱۰ تا ۱۵ سال آینده را کرده‌اند، آنها هرجای خالی پیدا می کنند می خواهند مسکن بسازند اما هشدار می دهیم که راه تنفس برای پردیس را نبندید.

وی خطاب به مسوولان گفت: تنفس تهران را گرفتند اما بگذارید پردیس نفس بکشد؛ منطقه صنعتی پردیس و مسائل و مشکلات آب شرب، مالکیت و مشکل محیط زیست، منابع طبیعی بیداد می کند و اگر به داد آنها نرسیم اتفاق بدی می افتاد و اشتغال آینده پردیس به بحران تبدیل می شود.

۳۵ هزار نفر و یک مسجد در پردیس

حسینی تاکید کرد: الان پردیس با ۳۵۰ هزار جمعیت ۳۰ مسجد دارد و در یکی از فازها ۳۵ هزار جمعیت یک مسجد دارد، مردم بومهن با مشکلات فراوانی از جمله بافت های فرسوده، اسناد مالکیت و غیره مواجه هستند و هیچ اتفاقی نمی افتد و مطالبه از مردم و تا به امروز نشنیدن از مسوولان بوده است.

امام جمعه پردیس افزود: ۷ هزار نفر در یک شهرک بومهن واحد خریده و سند گرفتند اما پس از مدتی این اسناد باطل شده و این کار باعث بدبینی مردم به نظام و انقلاب می شود.

حسینی اذعان کرد: جاجرود به جاده مرگ معروف است و ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه مشکلاتی از جمله ندادن برق، آب و غیره روبرو شده و قانون اجازه ارائه خدمات نمی دهد اما امیدواریم نمایندگان طی بازدیدهای میدانی، مسائل و مشکلات را دیده منتقل و در رفع این مشکلات مردم را کمک کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس نمایندگان مجلس مسائل و مشکلات شهرستان پردیس هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با تعامل قابل رفع است، گفت: مشکلات را باید دسته بندی و با تعاملات مرتفع کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت که مأموریت اصلی این معاونت است را توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز محور کار در این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و تصریح کرد: باید جدیت لازم در اجرای برنامه عملیاتی را از ابتدای سال داشته باشیم که این توانمندی در البرز وجود دارد. باید در راستای جمع آوری و بارگذاری مستندات اهتمام لازم را داشته باشیم تا اقداماتی که انجام می‌دهیم دیده شود.

‌دانش کهن تعامل با دستگاه‌های اجرایی را امری مهم در راستای پیشبرد اهداف برشمرد و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا در جریان مشکلات باشند، در استان نیز مدیران اکثراً پای کار بنیاد هستند، لذا بعضی امور صرفاً نیاز به پیگیری دارد. باید ایده سازی و از مسؤولان مطالبه کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها در جهت پیشبرد امور بهره گیریم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی بسیار طلایی دانست و گفت: نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر هستند، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا توسط این عزیزان انجام شده است، فلذا با بهره مندی از آنها و فعال سازی سایر ظرفیت‌ها اقدامات فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌توان انجام داد.

کد خبر 6091364

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است