Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه پاوه در سخنانی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین عوامل توسعه یافتگی هر کشوری داشتن مدیران توانمند است نه نوع مذهب و آیین آنها، به طوری که امروز کشورهای مالزی و بنگلادش هر دو مسلمان هستند ولی در این بین مالزی جزو کشورهای توسعه یافته جهان محسوب می شود و در کنار آنان کشور بنگلادش جزو کشورهای ضعیف شناخته می شود که این امر را باید معلول نوع مدیریت ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در بحث حکمرانی در کشور باید به دو اصل مهم مدیریت شایسته و تخصص، توجه کافی داشته باشیم، باید اذعان کرد که پیروی درست از دستورات دین مبین اسلام باعث می شود که هیچ فقیری در بین مسلمین نباشد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهانت یکی از افراد خارج نشین به مقدسات اسلام و اهل سنت، بیان داشت: سخنان این فرد معلوم الحال باعث ایجاد یک تنش در جامعه شده است تا جایی که در فضای مجازی به عینه شاهد توهین و هتک حرمت اسلام هستیم که این پدیده ای مذموم و نکوهیده است.

ماموستا قادری با اشاره به اینکه بدترین و شدیدترین توهین ها علیه اسلام در روزهای گذشته در مناطق کُردنشین روی داده است، گفت: ما هزاران سال است وارث علماء، قهرمانان، شاعران و ادیبان بزرگی چون صلاح الدین ایوبی، مولانا خالد، هژار، هیمن، نالی، بیکس و علامه عبدالکریم مدرس هستیم و کجا شاهد بوده ایم آنان به اسلام و مسلمانان توهین کنند؟!.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به اینکه ملت کُرد در عمل وفاداری خود به اسلام و دین رسول الله (ص) را نشان داده اند، عنوان داشت: در همین شهر پاوه با وجود اینکه جمعیتی 40 هزاری دارد، شاهد وجود 35 مسجد هستیم که این بارزترین و مستندترین علت بر روحیه دینی مردم این شهر و شهرستان است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه اینگونه توهین ها باعث خدشه دار شدن چهره فرهنگی و دینی مردم کُرد در افکار عمومی خواهد شد، گفت: از علما و روحانیون می خواهیم که در برابر هتاکی های چنین افرادی به دین مقدس اسلام مواضع قاطعی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به اینکه سطح فرهنگی امروز مردم نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است، عنوان داشت: روحانیون و علما باید با ظرافت و دقت نظر خاصی موضوعات را برای مردم بیان کنند تا باعث ایجاد حساسیت در جامعه اسلامی نشود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه توهین به اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هواشناسی پیش‌بینی کرد که آسمان مازندران از امروز پنجشنبه تا روز جمعه ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و کاهش تدریجی دما و در ارتفاعات نیز به ویژه ارتفاعات مناطق غربی با احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق همراه باشد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی از شامگاه جمعه و روز شنبه ناپایداری‌های جوی در مازندران افزایش خواهد یافت و در ارتفاعات و مناطق ساحلی و جلگه‌ای شاهد رگبار متناوب باران و وقوع رعد و برق خواهیم بود.

با کاهشی شدن دمای هوا در چند روز آینده مطابق جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۲ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در طی امروز، با چند درجه کاهش در روز شنبه آینده بین ۲۰ تا ۲۱، در مناطق غربی از ۲۰ تا ۲۱ به ۱۸ تا ۱۹ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۱۵ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بین ۱۲ تا ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

 

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی امروز مازندران نیمه ابری تا ابری، همراه با کاهش نسبی دما و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده باران و وزش باد و در روز جمعه نیز نیمه ابری از بعدازظهر ابری، از سمت غرب استان با رگبار باران، وزش باد و با احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

شرایط جوی مازندران در روز شنبه آینده ابری گاهی با رگبار باران، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق و در روز یکشنبه نیز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و از اواخر وقت با کاهش ناپایداری پیش‌بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۲۸.۶ و دلیر چالوس با ۱۵.۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته پنج درجه کاهش خواهد یافت.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با موج کوتاه و باد ضعیف تا متوسط پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است