Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - کبری میهمی مادر نخستین شهید مدافع حرم منوچهر سعیدی در قروه به فرزند شهیدش پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، منوچهر سعیدی نخستین شهید مدافع حرم استان کردستان دهم خرداد ماه سال 1394 در حمله انتحاری گروه تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید.

کبری میهمی مادر این شهید والامقام امروز پس از گذشت 6سال فراق در روستای میهم‌ این شهرستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان با حضور در منزل خانواده این شهید والامقام درگذشت مادر این شهید رادتسلیت گفت و اظهار داشت: صبر و شکیبایی مادران شهدا که عزیزان خود را در راه ترویج و اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر و ایمان این بانوان مومن و والا مقام نیست.

وی افزود: بانوی مومنه و فداکار، "مرحومه کبری میهمی" که نشان پرافتخار مادر شهید معزز و مدافع حرم «منوچهر سعیدی » را بر سینه داشت، با تربیت فرزندی مؤمن ومتعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب و تحمل سختی‌ها و مشکلات فراوان اسوه صبر و بردباری شد.

استاندار کردستان گفت: شهید منوچهر سعیدی به عنوان نخستین شهید مدافع حرم استان کردستان مایه افتخار و عزت برای مردم این دیار به شمار می‌رود.

رییسی: نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا فراموش شودنماینده ولی فقیه در استان مازندران: حفظ دستاوردهای انقلاب در گرو تداوم راه شهدا است

 انتهای پیام/486/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید مدافع حرم منوچهر سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز

مراسم استقبال از پیکر شهید سیدعلاءالدین اسدپور؛ از شهدای دوران دفاع مقدس امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پیکر شهید سید علاءالدین اسدپور در میان استقبال مردم وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد. این شهید متولد 20 تیر 1349 بود که در عملیات بیت‌المقدس 7 در تاریخ 23 خرداد 67 در منطقه شلمچه در سن 18 سالگی به شهادت رسید.

پیکر شهید اسدپور که بعد از تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود، با آزمایش‌های دی‌ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد. 

پیکر این شهید امروز با استقبال مردم و مسئولان از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب وارد شیراز شد و مادر شهید اسدپور پس از 37 سال دوری، فرزند خود را در آغوش کشید.

محفل انس با قرآن کریم با حضور 120 قاری و آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امشب، 12 اردیبهشت‌ با حضور پیکر شهید اسدپور در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار خواهد شد.

پیکر شهید بزرگوار در نماز جمعه لپویی حضور می‌یابد و جمعه شب هم همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی با حضور پیکر این شهید بزرگوار در مسجد امام حسن (ع) شهر زرقان برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید اسدپور روز شنبه، 15 اردیبهشت‌ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 15 از مرکز بخش رحمت آباد از توابع شهرستان زرقان آغاز شده و به سمت زادگاهش روستای آغلجو ادامه می‌یابد و در نهایت پیکر شهید در گلزار شهدای روستای کورکی به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز