Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول گفت به رقابت در کورس قهرمانی و مبارزه با منچسترسیتی برای صدرنشینی فکر نمی‌کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در واکنش به صحبت‌های اخیر پپ گواردیولا که گفته بود لیورپول می‌تواند آن‌ها را عذاب دهد، گفته اصلا به منچسترسیتی فکر نمی‌کند.

طرفداری | عصر شنبه ساعت 18:30 به وقت تهران، در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد از نوریچ سیتی میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از مسابقه با نوریچ، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

مصدومیت ژوتا و تمجید از فیرمینو

ژوتا در دسترس نخواهد بود. به بررسی‌های بیش‌تری نیاز داریم. برخی از لیگامنت‌های قوزک پای ژوتا آسیب دیده‌اند و هر احتمالی وجود دارد. ممکن است سریع رفع شود و یا کار به جراحی بکشد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود. چیزی که مشخص است، این است که او به بازی با نوریچ نخواهد رسید. میزان دوری ژوتا از میادین مشخص نیست. باید برای مشخص شدن وضعیتش کمی بیش‌تر صبر کنیم. فیرمینو، همیشه فیرمینو است. اگر او را بهتر بشناسید، چیزهای مثبت بیش‌تری درباره‌اش می‌گویید. بابی فردی فوق‌العاده است. وقتی روی فرم باشد، کمک خیلی زیادی به تیم می‌کند. هیچ بازیکنی در لیورپول نباید فکر کند فرصت بازی نخواهد داشت. فیرمینو می‌تواند در هرروزی برای ما به میدان برود. کیفیت بابی طوری است که می‌تواند در هر دیداری بازی کند.

رکورد محمد صلاح و مبارزه با منچسترسیتی در کورس قهرمانی

 

رکورد گلزنی صلاح؟ هفت سال است که این‌جا هستم. باشگاه لیورپول قدمت خیلی بیش‌تر و بازیکنان بسیار بزرگی دارد. این تیم لیورپول یکی از برترین تیم‌های لیورپول

بوده که محمد صلاح نقش مهمی در آن داشته است. آمار و ارقام صلاح، دیوانه‌کننده است. شما از 150 گل حرف می‌زنید اما این در حالی است اخیرا درباره صد گله شدن او صحبت می‌کردیم. نقش صلاح در رخت‌کن؟ از پر بودن رخت‌کن تیم‌مان خوشحالیم. داشتن صلاح آماده، خبر خوبی است. همین قضیه درباره مانه و کیتا هم صادق است. کورس قهرمانی؟ ایده‌ای ندارم چندم می‌شویم. بله ما گزینه‌های خوبی در دسترس داریم اما نمی‌دانم. از بین تمام مشکلاتی که داریم، منچسترسیتی کوچک‌ترین آن‌هاست. وقت فکر کردن درباره آن‌ها را ندارم.

بیش‌تر بخوانید: گواردیولا: لیورپول مایه رنج و عذاب ما است؛ آنها هنوز هم می توانند مانع قهرمانی ما شوند رویارویی با نوریچ

 

می‌دانید که چه‌قدر دنیل فارکه را دوست دارم و برایش احترام قائل هستم. او با نوریچ، کاری باورنکردنی انجام داد و سپس دین اسمیت به جای او آمد؛ کسی که خیلی خوب نتیجه گرفته است. نوریچ از روز اول فصل خریدهای جذابی داشته و فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما به خاطر باد شدید، دیروز از میلان به لیورپول رسیدیم و فردا قرار است بازی کنیم. امیدوارم حمایت هواداران بتواند به ما کمک کند. نوریچ هرگز از باور ماندن در لیگ برتر دست نمی‌کشد و این روحیه آن‌ها را تحسین می‌کنم. می‌توانید شیوه بازی آن‌ها را ببینید. اگر به آن‌ها فرصت دهید تا از خط دفاعی‌تان عبور کنند، گل می‌زنند. باید فردا صد درصد آماده باشیم و به یک سازمان‌دهی کامل نیاز داریم.  عمق ترکیب لیورپول و چگونگی استفاده از بازیکنان 

عمق ترکیب؟ ما هارلم گلوبتراترز نیستیم. تیم‌های خیلی خوبی هستند که باید با آن‌ها بجنگیم. هیچ‌کس نمی‌خواهد دوم باشد و هیچ‌کس نمی‌خواهد در فینال شکست بخورد. این سوال را پنج میلیون بار پاسخ داده‌ام. هندرسون؟ البته که او می‌خواست مقابل اینتر از اول بازی کند. نارضایتی او یک مثال کامل از وضعیت بازیکنی است که از اول بازی نمی‌کند. نبی کیتا، بابی و لوئیس دیاز پس از ورود به زمین خیلی خوب بودند. می‌توانید بهترین ترکیب دنیا را داشته باشید اما اگر بازیکنان اعتماد به نفس‌شان را از دست دهند، مشکلات شما شروع می‌شود. خط زدن برخی بازیکنان؟ این بخشی از کار است که کم‌تر از بقیه جوانب دوستش دارم. هیچ‌یک از بازیکنان تیم من شایسته بیرون نشستن نیستند و تمام تصمیماتی که درباره ترکیب می‌گیرم، واقعا سخت هستند. عصبانی یا ناامید شدن بازیکنان از من، مشکلی نیست اما باید ثابت کنند که شایستگی حضور در ترکیب را دارند. تیم من فوق‌العاده است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان خطاب به پورعلی گنجی بعد از تمرین با پرسپولیس؛ ببین چه افتخاری نصیبت شد! مارک ویلموتس هر نتیجه ای بگیرد، امروز اخراج می شود! تباس: رئال مادرید می تواند ام باپه و هالند را جذب کند؛ وضعیت بارسلونا و یوونتوس خوب نیست اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به رونی به خاطر صحبت در مورد علاقه به مصدوم کردن بازیکن چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیش تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!

گفته می‌شود «اشلوت» سرمربی جدید لیورپول شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی اعلام جدایی یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل جاری و بعداز ۱۰سال کار، لیورپول سرمربی بعدی خود را معرفی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبر داد: آرنه اشلوت سرمربی جدید لیورپول خواهد بود و جایگزین یورگن کلوپ در پایان فصل می‌شود. قرارداد بین فاینورد و لیورپول برای انتقال این مربی هلندی به آنفیلد امضا شده است.

اشلوت ، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!