Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۶ دیدار هم‌زمان ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هفته هجدهم بیست‌ویکمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۵ امروز (جمعه - ۲۹ بهمن‌ماه) با برگزاری ۶ دیدار به شکل هم‌زمان آغاز شد تا پرونده این هفته از رقابت‌ها در همین روز به خاتمه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از دیدارهای مهم امروز و در شهر سرچشمه؛ تیم‌های فوتبال مس و فولاد در برابر یک‌دیگر قرار گرفتند. رویارویی حساس شاگردان محمد ربیعی و جواد نکونام که تأثیر زیادی در جدول رده‌بندی هم داشت؛ در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت و تقسیم امتیاز، رهاورد فولادی‌ها از سفر به استان کرمان بود.

مس یک
گل: شاهین توکلی ۴۳

فولاد یک
گل: محمدرضا خلعتبری ۷۰

تیم‌های فوتبال هوادار و سپاهان هم در همین ساعت و در شهر تهران؛ رو در روی هم‌دیگر ایستادند. تقابل پسران غلام‌رضا عنایتی و محرم نویدکیا برای هر دو طرف از انگیزه‌های متفاوتی برخوردار بود که در نهایت هم این دیدار علی‌رغم وجود موقعیت‌های بسیار برای هر دو تیم، با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

هوادار صفر
گل: -

سپاهان صفر
گل: -

فولادشهر اصفهان در عصر جمعه پذیرای جدال تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پیکان بود. سرشاخ سیدمجتبی حسینی و مهدی تارتار با تیم‌های سابق‌شان البته که برای ذوبی‌ها با توجه به شرایط بغرنجی که داشته‌اند، اهمیت به مراتب بیش‌تری داشت که این دیدار هم با تکرار پیروزی توسط خودروسازان خاتمه یافت تا وضعیت گاندوها بد و بدتر شود.

ذوب‌آهن صفر
گل: -

پیکان ۲
گل: مجتبی حق‌دوست ۷۷ - 

تیم‌های فوتبال فجرسپاسی و صنعت‌نفت هم در این عصر زمستانی به مصاف هم‌دیگر رفتند. شرایط کلی دو تیم بر حساسیت‌های امتیازات این بازی خیلی تأثیر گذاشت و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

فجرسپاسی صفر
گل: -

صنعت‌نفت صفر
گل: -

در یکی دیگر از حساس‌ترین جدال‌های هم‌زمان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛ تیم‌های فوتبال نساجی و گل‌گهر در شرایطی به مصاف یک‌دیگر رفتند که نبرد شاگردان ساکت الهامی و امیر قلعه‌نویی برای ژنرال سیرجانی‌ها از انگیزه‌های انتقامی هم برخوردار بود. این دیدار سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده در نهایت با پیروزی تیم سیرجانی خاتمه یافت تا پسران کویر به نوعی انتقام شکست‌شان در رقابت‌های جام حذفی را از نساجی‌چی‌ها بگیرند.

نساجی یک
گل: کریم اسلامی ۷۰

گل‌گهر ۲
گل: شایان مصلح ۳۷ - سعید صادقی ۶۳

در آخرین دیدار هم تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پدیده در مصاف موسوم به دربی قعرنشین‌ها در برابر یک‌دیگر ایستادند. این دیدار در پایان با نتیجه پیروزی تیم قعرنشین جدول خاتمه یافت تا مشهدی‌ها بالاخره به نخستین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌ها برسند!

نفت م.س. صفر
گل: -

پدیده یک
گل: محمدرضا فلاحیان ۹۴

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم های فوتبال خاتمه یافت رقابت ها صفر گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند

نیمه اول نخستین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال برنده نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت 19 امروز (یکشنبه) در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی کرده است که نیمه اول این مسابقه به تساوی صفر - صفر انجامید.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

ایمان کهیش داور این بازی، در نیمه نخست به بازیکنی از دو تیم کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95