Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

با سلام، درباره درج مطالب مدرک تحصیلی کارکنان پایور بازنشسته نظامی ارتش که درحین خدمت تحصیل ومدرک کارشناسی دریافت کردند رسیدگی شود تا ارتقای رتبه بالاتر به جهت مدرک بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکر

سلام چرا قیمت ساینا معمولی وساینا اس ۴۰ میلیون اختلاف دارد؟ پیگیری کنید.

درباره نحوه جزئیات و تسریع در پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی گزارش تهیه کنید.

سلام کارت خودرو ما تعویض پلاک کردیم دو ماه است هنوز تحویل نشده خواهش می‌کنم پیگیری کنید و خیلی دوستان هم این مشکل را دارند حتی سه یا چهار ماهه هنوز کارت خودرو تحویل نشده است.

سلام خسته نباشید اینکه گوشت وبرنج شیرودی و بعضی کالا‌ها را از طریق وبگاه بازرگام خریداری می‌شود بعضی افراد واقعا آنلاین نیستند یا این اجناس در تره بار‌ها و فروشگاه رفاه با کارت ملی توزیع شود و در سیستم ثبت کنند که به همه فروشگاه‌ها نروند واز همه جا آن جنس را بخرند بلکه ازاین طریق مصرف کننده بتواند خرید منصفانه داشته باشد.

سلام. من بار‌ها به سایت درخواست مجوز تردد بین شهری مراجعه کردم، ولی این سایت فعال نیست. یا سایت باز نمی‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

اگر تمایل دارید از  اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های مردمی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی