Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن پاسخ به دغدغه امام جمعه موقت تهران در مورد واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا ثبت نماد این دو باشگاه در سازمان بورس در روز شنبه ۳۰ بهمن خبر داد.

حسین قربان زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اظهارات امام جمعه موقت تهران در مورد واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: از دغدغه مندی امام جمعه محترم موقت تهران درخصوص واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای ابوترابی به درستی اشاره کرد که باید دقت کرد تا سهام این دو باشگاه دست افراد خاص نیفتد. ما هم از سه ماه قبل که فرآیند واگذاری سرخ آبی ها را مجددا کلید زدیم، یکی از نکات محوری که مد نظر قرار دادیم، این بود که فرآیند واگذاری حتما به نحوی اتفاق افتد که اولا عموم مردم و به ویژه هواداران در مالکیت و مدیریت این باشگاه ها دخالت و مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: از طرفی هم این موضوع مد نظر قرار گرفت که دقت شود تا شخصیت های حقوقی که در این واگذاری شرکت می کنند و در مدیریت این دو باشگاه سهم مالکیتی خواهند داشت، اهلیت لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه نکته مهم برای این سازمان استمرار حیات دو باشگاه به نحو شایسته تری است، گفت: همچنین مهم است که این استمرار به یک سودآوری و فرآیند درآمدزایی و طرح کسب و کار مشخص برای این دو باشگاه باشد.

قربان زاده در ادامه با اشاره به جلساتی که تحت عنوان ستاد هماهنگی آماده سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی سازی برگزار می شود عنوان کرد: نتیجه جلساتی که با حضور مدیران عامل دو باشگاه، نماینده وزارت ورزش، سازمان بورس و فرابورس به صورت مستمر برگزار می شود و تاکنون نیز ۱۴ جلسه برگزار شده است، این بود که فردا نماد این دو باشگاه در سازمان بورس ثبت می شود و به زودی در بازار کایه فرابورس درج خواهد شد.

وی ادامه داد: همانطور که امام جمعه اشاره کرد در مرحله نخست ما هم تلاش کردیم مردم و هواداران در افزایش سرمایه دو باشگاه شرکت کرده و به صورت حداقلی مالک سهام دو باشگاه باشند. در ادامه پیش بینی شده است که بلوک های هواداری برای دست اندرکاران، کادر فنی، پیشکسوتان و بازیکنان ادوار دو باشگاه در نظر گرفته شود که این موضوع باید به تصویب هیات واگذاری برسد و پس از آن جزئیات اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: من به سهم خودم و همکاران در سازمان خصوصی سازی تلاش می کنیم که دغدغه امام جمعه را مد نظر داشته باشیم و در جلساتی که حول محور این موضوع با حضور وزیر اقتصاد، معاون اقتصادی ریاست جمهوری و سایر مسئولان ذیربط برگزار شده است و طی توضیحاتی که در این راستا به رئیس جمهور ارائه شده است، این نکات توسط عزیزان به دست اندرکاران تاکید شده است که سهام دو باشگاه به نحو شایسته ای منتقل شود و مردم و هواداران نقش ویژه ای داشته باشند.

بر اساس این گزارش امروز امام جمعه موقت تهران اعلام کرده است که خطای راهبردی در واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال این است که عده معدودی بخواهند این سهام را در دست بگیرند. سهام باید به هواداران واگذار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه استقلال و پرسپولیس سازمان خصوصی سازی سهام دو باشگاه دو باشگاه واگذاری سهام دو باشگاه موقت تهران امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهار نظرات خلاف واقع مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان، در روزهای اخیر در خصوص باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، جهت تنویر افکار عمومی، موارد زیر اعلام می‌گردد:

۱- بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس، در اولین روز بعد از نهایی شدن واگذاری، پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به واریز ۱۱ درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی نموده است که متاسفانه در برنامه رادیویی مزبور، در روزهای اخیر بارها عنوان گردید؛ سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس اقدامی انجام نداده‌اند و در کمال تعجب رادیو را به عنوان یک رسانه ملی، محل تبلیغ و اعلام عدد و رقم در خصوص سایر شرکتها تبدیل کرده‌اند. بانک شهر نیز در ادامه جهت رفاه هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید و رایگان نمودن بلیت مسابقه با سپاهان نمود که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد.

۲- در حالی بعد از واگذاری سهام به کنسرسیوم بانکی، با ایجاد صف‌های خرید متوالی شاهد رشد قیمت سهام و عدم وجود فروشنده سهام هستیم که مجری برنامه کاملا موضوع را برعکس عنوان کرده و اعلام داشت؛ سهام باشگاه پرسپولیس با فروشنده‌های زیاد روبرو هست و بعد از واگذاری سهام، استقبالی از سهام باشگاه پرسپولیس نشده است.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتراض خود در خصوص انتشار اخبار نادرست و غلط، از مدیران شبکه رادیویی جوان درخواست دارد، ضمن اعلام تذکرات لازم به افراد خاطی، از افرادی که به صورت علنی بارها خود را طرفدار یک تیم معرفی کرده‌اند، استفاده ننماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد