Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی از اینکه مهاجمان تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت فرصت‌های گلزنی را از دست داده‌اند، ابراز نارضایتی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:  نسبت به بازی‌ها خانگی گذشته بهتر بودیم و موقعیت‌های گل ایجاد کردیم، ولی نتوانستیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این سیستمی که بازی کردیم از تلاش و روند تاکتیکی بازیکنان راضی هستم. بازیکنانم هر آنچه را که خواسته بودم انجام دادند و چهار پنج موقعیت گل به دست آوردند که دو سه موقعیت را فکر کردم تبدیل به گل شدند. واقعا تبدیل نشدن آنها به گل سخت بود! باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم، هر چند که ایجاد موقعیت‌ها راضی‌کننده بود. بازیکنانم در دو سه روز گذشته حرف‌شنوی داشتند و با سیستم جدید 3-3-4 جواب دادند. با این حال، گل نزدن برای ما سخت بود. بازی در اختیار ما قرار داشت و فجر فرمان می‌داد چه زمانی توپ گردش داشته باشد.

ادامه دارد ...

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فجر سپاسی فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!

به گزارش ورزش سه، محمد صلاح با به ثمر رساندن 24 گل در 40 بازی، بهترین گلزن لیورپول در این فصل است، اما اخیراً و همزمان با نتایج سینوسی این تیم، از هدر دادن موقعیت ها به طرز محسوسی رنج می‌برد.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با وستهم در لیگ برتر انگلیس به این اتفاق و فرم ضعیف صلاح و نونیز واکنش نشان داد و گفت: این روزها، سخت ترین روزهای یک فوتبالیست است چون مهاجمان و مردم فکر می‌کنند قرار است هر بازی گل بزنند. اگر راه حلی وجود داشت که هر مهاجمی را پس از هدر دادن فرصت‌ها، بتواند با فرم ایده آل خود بازی کند، فردی که این جواب را نزد خود دارد می‌تواند واقعا ثروتمند بشود.

وی تصریح کرد: مهاجمان باید از ذهنیتشان درباره گل نزدن و اتفاقاتش بگذرند. این زندگی آنهاست که مشخصا با زندگی شخصی یک دروازه‌بان فرق دارد. در زندگی یک مهاجم در چند بازی گل می‌زنی و بعد از مدتی، در یک بازی گل نمی‌زنی و همه از تو می‌پرسند که چرا گل نزدی؟ جواب دادن به این سوال به مانند گل کردن همان موقعیت‌ها سخت است. گل زدن گاهی سخت‌ترین کار دنیا خواهد بود و از طرفی هم بعضی وقت‌ها می‌تواند ساده ترین کار دنیا باشد. پس نباید آنها را از این بابت سرزنش کرد.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان