Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:40:29 GMT

مربی شهرخودرو: یک بازی سخت را بردیم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۴۱۳

مربی شهرخودرو: یک بازی سخت را بردیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است تیمش برابر نفت مسجدسلیمان یک بازی سخت را برده است.

به گزارش ایسنا، شهرخودرو در هفته هجدهم لیگ برتر با حساب یک بر صفر موفق شد از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد.

سلمان تاجدار که به دلیل محرومیت سرمربی شهرخودرو در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان حاضر شده بود، اظهار کرد: باتوجه به حساسیتی که این بازی داشت با تمام توان آمدیم تا امتیاز بگیریم که خوشبختانه تلاش بازیکنان ما در دقایق پایانی جواب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول یکی دو یا سه فرصت مسلم گلزنی داشتیم که آن ها را از دست دادیم. باتوجه به حساسیت جدول بازیکنان مان در زدن ضربات آخر کمی استرس داشتند اما با درایت آقای سیدعباسی، او از بازیکنان خواست خونسرد باشند.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو عنوان کرد: روند خوب مان را در نیمه دوم نیز داشتیم اما نمی‌توان از تیم محترم و خوب نفت حرفی نزد. کادرفنی نفت بسیار مجرب است و این تیم بسیار خوب بازی کرد. ما یک بازی سخت ر ا بردیم و به دو تیم برای بازی جوانمردانه و موقعیت‌هایی که خلق کردند تبریک می‌گویم. امروز خط دفاع ما کمترین موقعیت را به حریف داد که از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: از تلاش همه بازیکنان تلاش می‌کنم و این شروع کار ما است و ان‌شاءالله بتوانیم امتیازات لازم را در بازی‌های آینده کسب کنیم.

تاجدار درباره داوری نیز گفت: داور اشتباهات تاثیرگذاری نداشت و مطمئنا در آینده می‌تواند پیشرفت کند. او خوب قضاوت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، استان فارس و فوتبال شیراز با حضور تیم فجر شهید سپاسی همیشه در تاریخ فوتبال کشورمان، یکی از استان‌های کلیدی به شمار می‌رود و در بحث استعدادیابی همواره بازیکنان شیرازی زیادی در لیگ برتر فوتبال ایران در قامت بازیکنان پرسپولیس و استقلال توپ زده‌اند. 

حتی در گزارشی که پیش‌تر در ورزش سه در رابطه با بحث اصالت بازیکنان لیگ برتری منتشر شده بود، استان فارس پس از چهار استان مازندران، خوزستان، تهران و گیلان، پنجمین استان در زمینه تعداد بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شد که نشان از فوتبالی بودن این استان است.  

اکنون در شرایطی که بحث استعدادیابی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در اولویت قرار گرفته، حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان که در مدت اخیر توانسته اتفاقات درخشان زیادی را برای نسل جدید رقم بزند درباره وضعیت کنونی فوتبال این استان گفت: شیراز همیشه معدن استعداد بوده و این موضوع در فوتبال بیش از پیش هم بوده. اگر به گذشته نگاه کنید، در گذشته که ما فوتبال بازی می‌کردیم و از همان شروع فوتبال در ایران، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال همین استان فارس و شیراز بوده. خیلی از استان‌ها تیم در لیگ نداشتند، اما شیراز پای ثابت لیگ برتر بود. به عقب باید برگشت و از گذشته درس بگیریم و ببینیم چگونه این اتفاقات می‌افتاد.

او ادامه داد: باید خودمان را آپدیت کنیم و تیم‌های بهتری داشته باشیم. من نصیحتم به مربیان این است که حتما نتیجه برنده شدن نیست، نتیجه یعنی آینده‌ای بهتر برای جوانان خودمان و جوانان شیراز!

عبدی در پایان تاکید داشت: ما یک ملت هستیم با فرهنگ‌های متفاوت و نتیجه‌ای که می‌خواهیم این است که توسعه فوتبال و بالندگی این ورزش را در همه جا ببینیم. یک بازخورد از عقب بگیریم و به گذشته برگردیم تا ببینیم این اتفاق به درستی افتاده یا نه. اگر این کیفیت و رابطه انسانی بین مربی، بازیکن و تیم‌ها فارغ از نتیجه و برد و باخت شکل نگرفته باشد یعنی اشتباه رفتیم. من دوست دارم وقتی بازی در رده‌های سنی تمام می‌شود همه آدم‌ها دست بزنند و خوشحال باشند. در نهایت آینده برای این بچه‌ها خواهد بود و باید تلاش کرد این بچه‌ها قوی باشند. باید ماحصل این لیگ‌ها این باشد که تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم که این یک استراتژی قوی در تمام دنیاست.

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم