Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری – منچستر یونایتد با نتیجه 1-1 مقابل سوانسی سیتی متوقف شد و نخستین تساوی خود را در این فصل تجربه کرد. 

ورزشگاه لیبرتی شهر سوانسی عصر دیروز میزبان حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم فوتبال انگلستان بین دو تیم سوانسی سیتی و منچستر یونایتد بود. شیاطین سرخ که با 14 پیروزی و سه شکست با 42 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته بودند، باید به مصاف سوانسی‌ای می‌رفت که از 17 بازی خود تنها 6 برد کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی از همان ابتدا پر سرعت و با هیجان آغاز شد و دو تیم به دروازه‌های یکدیگر هجوم بردند. پس از گذشت 13 دقیقه، وین رونی نخستین موقعیت خطرناک بازی را بر روی دروازه وورم تدارک دید. وورم همیشه آماده در ابتدا شوت رونی را دفع کرد و یک دقیقه پس از آن نیز ضربه اشلی یانگ را با یک شیرجه دیگر از دروازه خود بیرون کشید. 

حملات پر دامنه یونایتد دو دقیقه بعد جواب داد تا پاتریس اورا در دقیقه 16 با ضربه سر خود از روی ارسنال کرنر روبین فن پرسی توپ را به گوشه دروازه سوانسی بفرستد و حساب کار را 1-0 کند. 



سوانسی که پیش از دریافت گل اول نیز برتری نسبی نسبت به یونایتد داشت، در ادامه کار نیز این برتری را حفظ کرد و حملات خود را ادامه داد. پیش از دقیقه 30، وین روتلیج با پاس دیدنی خود از میان مدافعین منچستر یونایتد، گوزمن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد. دهیا شوت سرکش گوزمن را دفع کرد اما‏‌، در بازگشت میچو با یک ضربه آسان و در خلا حضور دفاع‌های یونایتد، سیزدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند و حساب کار را 1-1 کرد. 

یونایتد فرصت داشت تا پیش از پایان نیمه اول از سوانسی بار دیگر پیش بیفتد اما، وین رونی با بی‌دقتی یک موقعیت عالی که توسط پت اورا از جناح چپ تدارک دیده شده بود را به دستان وورم سپرد تا 45 دقیقه ابتدایی با تساوی 1-1 به اتمام برسد. 



سوانسی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم‏‌، دهیا را دو بار توسط ضربات آگوستین و روتلیج به واکنش وا داشت اما، به تدریج شیاطین سرخ مالکیت توپ و میدان را در دست گرفتند. در ابتدا، اشلی ویلیامز با یک تکل دیدنی و به موقع شوت یانگ را دفع کرد و پس از آن در دقیقه 67، تیرک به کمک قوهای سوانسی آمد و والی نصفه و نیمه فن پرسی را متوقف کرد. 

در حالی که 16 دقیقه به پایان بازی مانده بود، درگیری فن پرسی و ویلیامز باعث ایجاد یک تنش در بازی شد. پس از آنکه فن پرسی در میان مدافعین سوانسی نقش بر زمین شد، ویلیامز با یک شوت پر قدرت که به نظر می‌رسید تنها به قصد دور کردن بود، توپ را به سر فن پرسی کوبید و همین امر خشم مهاجم هلندی را بر انگیخت که سبب آن یک کارت زرد برای هر دو بازیکن خاطی بود. 

در دقیقه 78، تیرک دروازه بار دیگر به نجات وورم و شاگردان لاودروپ آمد و با توقف ضربه سر مایکل کریک امید را برای قوها زنده نگه داشت. با حضور رایان گیگز و پل اسکولز با تجربه درون زمین، یونایتد اندکی هجومی‌تر و با برنامه‌تر از پیش به حملات خود ادامه داد اما، زوج دفاعی مستحکم ویلیامز و دیویس اجازه کار را به مهاجمین یونایتد نداد تا این بازی نفس گیر در پایان با حساب 1-1 به پایان برسد. 



یونایتد با نخستین تساوی خود در این فصل، 43 امتیازی شد و با اختلافی 4 امتیاز نسبت به سیتی، قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر انگلستان شد. سوانسی نیز با 24 امتیاز در همان رده یازدهم باقی ماند. 

در یک نگاه :‌ 

ورزشگاه : لیبرتی، سوانسی، ولز - 20,650 تماشاگر

داور : مایکل اولیور

شوت به سمت دروازه (شوت در چارچوب):14 (9) - 20 (7)

خطاها: 11 - 16 

کارت زرد: چیکو (سوانسی سیتی)، ا. ویلیامز (سوانسی سیتی) - ف. جونز (منچستر یونایتد)، و. رونی (منچستر یونایتد)، ر. فن پرسی (منچستر یونایتد)، پ. اسکولز (منچستر یونایتد)

بهترین بازیکن زمین : ک. آگوستین (سوانسی سیتی)

گل‌ها:‌ میچو (دقیقه 29') - پ. اورا (دقیقه 16')


ترکیب سوانسی سیتی: م. وورم، د. تایندالی، چیکو، ا. ویلیامز، ب. دیویس، ج. ده گوزمن (ل. مور 70')، ل. بریتون (کی سونگ یونگ 62')، ن. دایر، ک. آگوستین (ی. شیچتر 87')، و. روتلیج، م. میچو.

سرمربی : مایکل لاودروپ

ترکیب منچستر یونایتد : د. دهیا، ف. جونز، ج. اوانز، ن. ویدیچ، پ. اورا، ت. کلورلی (پ. اسکولز 85')، م. کریک، آ. والنسیا (خ. هرناندز 61')، ا. یانگ، و. رونی (ر. گیگز 78')، ر. فن پرسی 

سرمربی : سر آلکس فرگوسن 

خوب است بدانید که...

- پل اسکولز در صورت دریافت سه کارت زرد دیگر، به رکورد 99 کارت زرد لی بویر و کوین دیویس در لیگ برتر برابری خواهد کرد.

- چیچاریتو شب گذشته صدمین بازی خود را برای انجام داد.

- نمانیا ویدیچ در بازی دیشب برای دویست و پنجاهمین بار برای یونایتد به میدان رفت. 

- میچو در هفت بازی اخیر خود، هفت گل به ثمر رسانده است. 


 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان خطاب به پورعلی گنجی بعد از تمرین با پرسپولیس؛ ببین چه افتخاری نصیبت شد! مارک ویلموتس هر نتیجه ای بگیرد، امروز اخراج می شود! تباس: رئال مادرید می تواند ام باپه و هالند را جذب کند؛ وضعیت بارسلونا و یوونتوس خوب نیست اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به رونی به خاطر صحبت در مورد علاقه به مصدوم کردن بازیکن چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر یونایتد سوانسی سیتی کارت زرد فن پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان

فقط برای سرگرمی

ما 99 مشکل داریم از شکست دادن اسپرز بین آنها نیست آرسنال: ما فوق ستاره ها را می سازیم
لیورپول: ما فوق ستاره ها را رشد می دهیم
سیتی: ما فوق ستاره ها را می خریم
چلسی: ما فوق ستاره ها را می فروشیم
یونایتد: ما فوق ستاره ها را نابود می کنیم کامنت وینیسیوس برای سانچو:
چه بازیکنی اسطوره یوونتوس و تیم ملی فرانسه، لیلیان تورام به بدنش سیر می زد تا روی عملکرد مدافعان حریف اثر بگذارد خلاصه دوران مارکو رویس در دورتموند عصبانیت هوادار یونایتد از رشفورد:
مارکوس ترشفورد تیم های آلمانی در رقابت های این فصل اروپا بی بی سی ایتالیایی ها فلش بک به زمانی که سر الکس فرگوسن می خواست در استادیوم اتحاد بنشیند و گفت باید لوگوی سیتی روی صندلی او پوشانده شود این یکی واقعا غم انگیز است متس هوملس، کابوس مهاجمان

 

 

چرا زنان بیشتر از مردان عمر می کنند؟

کمی تو سر توپ ببینیم:

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد