Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک اعلام کرد ادینسون کاوانی هنوز آماده بازی نیست و به نظر می رسد به بازی مقابل لیدزیونایتد نخواهد رسید.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیدز یونایتد حاضر شد و در مورد وضعیت کاوانی، شایعات در مورد کاپیتانی منچستریونایتد و تقابل با لیدز صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رالف رانگنیک در مورد کاوانی گفت:

با توجه به آن چه به نظر می رسد، ادینسون کاوانی همچنان غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هنوز کمی مشکل در کشاله ران و همچنین مشکلاتی گوارشی دارد. همین امر در مورد تام هیتون نیز صدق می کند. غیر از این دو نفر، بقیه مشکلی ندارند.

تقابل با لیدز؟

لیدز تیمی است که با بیشترین سرعت بازی می کند، بنابراین مهم است که به آن ها اجازه چنین کاری را ندهیم. هر گاه آن ها پاس می دهند، در تلاشند تا ضرب و سرعت بازی را بالا ببرند، مسئله دیگر این است که آن ها بسیار بازیکن محورند. آن ها با بیشترین سرعت بازی می کنند و ما باید جلوی آن ها را بگیریم. در عین حال آن ها گل های زیادی دریافت کرده اند و فقط نوریچ از آن ها گل بیشتری دریافت کرده است. ما کاملاً آماده ایم تا 90 دقیقه با توجه به برنامه های مان بازی کنیم.

شایعات مربوط به کاپیتانی منچستریونایتد؟

اول از همه باید بگویم که تمام این حرف ها کاملاً مزخرف هستند. هرگز با بازیکنی در مورد احتمال تغییر کاپیتان تیم صحبت نکرده ام. هری کاملاً از این قضیه آگاه بود، همین طور کریستیانو و سایر بازیکنان. این مسئله هرگز مشکلی برای من نبوده است. این منم که تصمیم می گیریم چه کسی کاپیتان باشد و بنابراین دلیلی وجود ندارد که در مورد آن با شخص دیگری صحبت کنم. هری کاپیتان ماست و تا پایان فصل نیز کاپیتان ما می ماند و حرف دیگری برای گفتن ندارم.

در مورد تمام مسائل دیگر، صادقانه بگویم من به سر و صداهای اطراف باشگاه توجه زیادی ندارم چون تمرکز کاملم روی آماده سازی تیم در تمرینات بعدی برای بازی بعدی است. مشخصاً در مورد چیزهایی که نوشته شد، شنیده ام. من فقط با توجه به تجربه شخصی ام در 12 هفته اخیر می توانم بگویم که بله بازیکنانی در تیم بودند که تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ناراضی بودند زیرا همان طور که همیشه گفته ام، تیم بازیکنان زیادی داشت. ما بازیکنان زیادی داشتیم که تازه متوجه شدند فرصت بازی کسب نخواهند کرد و این وضعیت را بهبود داد.

با توجه به تمام دلایلی که در موردش صحبت کردم، می توانم بگویم که جو رختکن بهتر از چند هفته پیش است. همان طور که شما به درستی گفتید، برای ما این مهم است که عملکرد خوبی داشته باشیم و در کنار هم بودنمان را در زمین نشان دهیم، بهترین عملکردمان را نشان دهیم و پیروز شویم. این وظیفه ماست. این ها چیزهایی هستند که می توانیم روی آن تاثیر بگذاریم، روی سایر مسائل ما تاثیری نداریم.

کدام بازی اهمیت بیشتری دارد؟

باید بازی به بازی پیش برویم. کاملاً آگاهیم که بازی در لیدز، دیدار مهمی برای ماست. برای حفظ جایگاهمان در جدول باید در این دیدار پیروز شویم. سپس، سه روز بعد بازی مهمی مقابل اتلتیکو مادرید در رقابتی داریم که مایلیم به مرحله بعدی آن صعود کنیم. و سپس سه روز بعد، یک بازی مهم دیگر در خانه و مقابل واتفورد در پیش داریم. بازی به بازی پیش می رویم. بنابراین خوشحالیم که دوباره بازیکنان بسیاری را در اختیار داریم. نمانیا ماتیچ امروز برای اولین بار به تمرینات بازگشت و عملکرد خوبی داشت و شاید به بازی مقابل لیدز در روز یکشنبه برسد. اگر به این بازی نرسد، در دو بازی بعدی همراهمان خواهد بود.

دشمنی لیدز و منچستریونایتد؟

تا هفته پیش در مورد آن نمی دانستم اما اکثر همکارانم گفتند که این احتمالاً یکی از بزرگ ترین تقابل ها و دشمنی ها در لیگ برتر است و البته من در دربی های محلی در آلمان چنین چیزی را تجربه کرده ام. به عنوان مثال در دربی هایی چون تقابل شالکه و دورتموند. تیم ما تجربه زیادی در بازی کردن در چنین جوی دارد و شاید حتی باعث بهتر شدن عملکرد تیم شود. سال پیش در زمین لیدز بازی پشت درهای بسته برگزار شد. همه ترجیح می دهند در استادیومی پر از تماشاگر بازی کنند تا استادیومی خالی از جمعیت و من نیز همین طور هستم.

اهمیت شروع قوی در بازی؟

بسیار مهم است. مقابل برایتون ما در نیمه اول برای گرفتن توپ مشکل داشتیم اما باید اعتراف کنیم که برایتون عملکرد فوق العاده ای داشت. این موضوع در نیمه دوم وقتی ریسک پذیر شدیم و سعی کردیم در نیمه زمین آن ها توپ گیری کنیم، تغییر کرد. مقابل لیدز نیز با وجود این که سبک بازی آن ها متفاوت است، همین طور خواهد بود. باید بسیار فعال باشیم. این بازی متفاوتی خواهد بود، مانند بازی اتلتیکو مادرید و واتفورد و ما باید بازی به بازی پیش برویم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان خطاب به پورعلی گنجی بعد از تمرین با پرسپولیس؛ ببین چه افتخاری نصیبت شد! مارک ویلموتس هر نتیجه ای بگیرد، امروز اخراج می شود! تباس: رئال مادرید می تواند ام باپه و هالند را جذب کند؛ وضعیت بارسلونا و یوونتوس خوب نیست اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به رونی به خاطر صحبت در مورد علاقه به مصدوم کردن بازیکن چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود