Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی درباره دیدار آلومینیوم مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی با پرسپولیس داریم. پرسپولیس حتی در سوپرجام هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، تیم یحیی گل‌محمدی در هفته‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته است و بینندگان تلویزیونی می‌توانند دیدار خوبی از پرسپولیس و آلومینیوم ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قطعا آلومینیوم نمایش خوبی خواهد داشت زیرا تمام بچه‌های ما آماده این بازی هستند و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم هر تیمی بیشتر تلاش کند و از موقعیت‌هایش بهتر بهره ببرد برنده خواهد بود، امیدوارم آن تیم آلومینیوم باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص خاطرات بد پرسپولیسی‌ها از تیم اراک و دو شکست سرخ‌پوشان در دو فصل اخیر مقابل شاگردانش گفت: در آن دو بازی بچه‌های ما فوق‌العاده کار کردند. پرسپولیس هم در بازی رفت می‌توانست برنده باشد اما ما هوشیارانه کار کردیم و امروز هم با تیمی بازی داریم که جزو بهترین‌های آسیا است. قطعا اگر بتوانیم امروز هم برنده شویم شخصیت تیمی آلومینیوم را نشان داده‌ایم و ایرالکو بار دیگر وضعیت خودش را پیدا خواهد کرد.در هفته‌های اخیر با وجود بازی‌های خوبمان نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس جبران کنیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار با پرسپولیس توضیح داد: آنها تیمی سخت هستند اما قول می‌دهم یکی از بهترین بازی‌های لیگ را از طرف آلومینیوم خواهید دید. پرسپولیس هم تیم با کیفیتی دارد و آنها هم خوب بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پرسپولیس و آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد هوشمند برخلاف همه دیدارهای دور برگشت لیگ برتر که در ترکیب نساجی حضور داشت، در مسابقه اخیرشان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات‌شان بود و نتوانست در ترکیب قرار بگیرد، اما او حالا آماده بازگشت به میادین برای جدال با پرسپولیس است.

این مدافع 24 ساله که پس از سه فصل موفق در آلومینیوم اراک راهی نساجی مازندران شد و عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، حالا پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در دیدار با ذوب‌آهن، آماده مسابقه آینده تیمش برابر پرسپولیس شده تا بتواند دوباره در خط دفاعی مثمر ثمر کار کند.

هوشمند که در این فصل موفق شده یک گل سه امتیازی برای نساجی مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش بتواند روز موفقی برابر پرسپولیس داشته باشد و امتیاز بگیرند تا شانس بقای خود را بالاتر ببرند.

این مدافع در دوران حضورش در آلومینیوم اراک سه بار تجربه کسب پیروزی همراه تیمش مقابل پرسپولیس را داشته، امید زیادی دارد همراه با نساجی مازندران نیز به این مهم دست پیدا کند تا بیشتر از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد