Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@07:44:37 GMT

تیر دروازه علیه دومین گل فصل مرادمند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۵۲۰

مدافع استقلال بدشانس بود که نتوانست در نیمه اول بازی با تراکتور برای تیمش گلزنی کند.

تیر دروازه اجازه نداد مرادمند بتواند دومین گل فصل خود را به ثبت برساند.

به گزارش طرفداری، محمدحسین مرادمند بازیکنی است که در این فصل حضور ثابتی در قلب دفاع استقلال داشته و تا قبل از بازی با تراکتور موفق شده بود یک گل برای تیمش بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادمند در دقیقه 8 بازی با تراکتور سانتر از روی نقطه کرنر مهدی پور را با ضربه سر روانه دروازه کرد اما با بدشانسی ضربه اش با تیر افقی دروازه برخورد کرد تا آبی ها از به ثمر رساندن گل اول ناکام بمانند.

موقعیت مرادمند جدی ترین موقعیت استقلال در نیمه اول بود اما انتظار می رود آبی ها در نیمه دوم بازی تهاجمی تری از خود به نمایش بگذارند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان خطاب به پورعلی گنجی بعد از تمرین با پرسپولیس؛ ببین چه افتخاری نصیبت شد! مارک ویلموتس هر نتیجه ای بگیرد، امروز اخراج می شود! تباس: رئال مادرید می تواند ام باپه و هالند را جذب کند؛ وضعیت بارسلونا و یوونتوس خوب نیست اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به رونی به خاطر صحبت در مورد علاقه به مصدوم کردن بازیکن چلسی 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال