Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه المان در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ با بیان اینکه استقرار نیروهای روسیه غیرقابل قبول است تاکید کرد؛ این بحران اوکراین نیست، بلکه "بحران روسیه" است.

به گزارش ایران آنلاین آلنا بربوک وزیرخارجه آلمان در بخش هایی از سخنانش در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ و در واکنش به مناقشه اوکراین و روسیه ضمن بیان اینکه مسکو باید نیروهای خود را از مرزهای اوکراین خارج کند افزود: زمان گفتگوی جدی "در اروپای مشترک ما" فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با توان فراوان  در حال کار بر روی راه های سازنده برای خروج از این بحران هستیم - در قالب نرماندی با فرانسه، روسیه و اوکراین، در اتحادیه اروپا، در ناتو.

وزیر امور خارجه المان  می گوید: «کسی که می خواهد در امنیت با هم زندگی کند، نباید یکدیگر را تهدید کند. 130000 سرباز در مرز  اوکراین  تنها بعنوان یک تهدید درک می شود.


 

وزیر خارجه المان گفت که  این کشور مسوولیت تاریخی در قبال روسیه و اوکراین دارد.

آنتونی بلینکن وزیرخارجه امریکا نیز پس از همتای المانی خود در این کنفرانس امنیتی  بار دیگر اتهاماتی را علیه روسیه مطرح  کرده و گفت : آنچه در شرق اوکراین اتفاق می افتد از یک سناریوی معروف پیروی می کند: "آنها تحریکات نادرست ایجاد می کنند". خروج اعلام شده نیروها صورت نگرفت - برعکس، روسیه در تلاش  برای مشروعیت بخشیدن به یک حمله است.


 

وزیر امور خارجه امریکا  در بخشی دیگر از سخنانش افزود: در حالی که دولت ایالات متحده تمام تلاش خود را برای یافتن راه حل دیپلماتیک با شرکای خود انجام می دهد، "عمیقا نگران است که این مسیری نیست که روسیه در پیش گرفته است.”

بلینکن تاکید کرد که بزرگترین نقطه قوت شرکای غربی در این بحران ؛همکاری و همبستگی آنهاست.
بلینکن می گوید که  معتقد است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از نزدیک بودن کشورهای ناتو و اتحادیه اروپا با یکدیگر در این بحران تا حدی شگفت زده شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تلفات نظامی ارتش اوکراین در محورهای مختلف نبرد با روسیه ادامه دارد.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ارتش اوکراین در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۰ تلفات نظامی خود را در محور دونتسک (DPR) از دست داد.

بنا به این گزارش، گروه جنگی یوگ، وابسته به ارتش روسیه یک حمله ارتش اوکراین را در نزدیکی شهرک نولسکویه دونتسک دفع کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در این محور ارتش اوکراین دو خودروی زرهی و ۶ خودرو دیگر خود را از دست داد.

بنا به این گزارش، در درگیری میان نیروهای یگان وستوک روسیه و ارتش اوکراین، تلفات دشمن به ۱۰۵ نیروی نظامی رسید.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای واحد مرکزی ارتش روسیه ۸ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد. در این محور اوکراین حدود ۴۱۵ نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6089227

دیگر خبرها

  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • تحولات اوکراین| تایید دستاوردهای روسیه در جبهه توسط کاخ سفید