Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:31:20 GMT

توافق اولیه رئال مادرید با هالند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۵۴۳

توافق اولیه رئال مادرید با هالند

یکی از نشریات چاپ کاتالونیا نوشت که باشگاه رئال مادرید موفق شده نظر مدیربرنامه و پدر ستاره نروژی تیم بوروسیا دورتموند را جلب کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا ادعا کرد که باشگاه رئال مادرید در ملاقاتی که با آلفی هالند پدر ارلینگ هالند و رافائلا پیمینتا (وکیل مینو رایولا مدیر برنامه‌‌های مهاجم نروژی تیم بوروسیا دورتموند که به دلیل بیماری ایجنت هلندی به امور مربوط به بازیکنانش رسیدگی می‌کند) داشته توانسته مقدمات انتقال بازیکن نروژی به سانتیاگو برنابئو در پایان فصل جاری را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسپورت، ملاقات بین طرفین در موناکو صورت گرفته و در آن رئالی‌ها گامی بلند و سرنوشت‌ساز را برای سبقت گرفتن از رقبای‌شان در کورس جذب هالند برداشته‌اند. یکی از اصلی‌ترین مشتریان هالند که در روزهای اخیر هم بارها نامش به عنوان مقصد احتمالی هالند مطرح شده بارسلونا است.

هالند در پایان فصل جاری می‌تواند بوروسیا دورتموند را ترک کند و طبق بندی که در قراردادش وجود دارد، دورتموند با گرفتن رقمی نزدیک به 60 میلیون یورو موظف به موافقت با فروش او به تیم مدنظرش است.

گفته می‌شود هالند تصمیم گرفته در تابستان از دورتموند جدا شود که اگر این موضوع صحت داشته باشد، آن وقت رئال مادرید مجبور خواهد شد او را در پایان فصل بخرد وگرنه ممکن است که این ستاره ملی‌پوش را از دست بدهد. هالند تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد اما در صورت پرداخت شدن بند فسخ تعیین شده از سوی باشگاه آلمانی، می‌تواند این تیم را ترک کند.

لواندوفسکی: امباپه و هالند نمی‌توانند مثل رونالدو و مسی بر فوتبال جهان سلطه پیدا کنند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید دورتموند ارلینگ هالند رئال مادرید دورتموند ارلینگ هالند رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم