Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:13:41 GMT

زوج بیرمی بعد از ۲۵ سال انتظار صاحب فرزند شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۷۵۲

زوج بیرمی بعد از ۲۵ سال انتظار صاحب فرزند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرم، شب گذشته پدر خانواده که کارمند بانک است، متوجه وضعیت همسرش می‌شود و او را با گمان اینکه شاید بیماری دارد، برای درمان به بیمارستان منتقل می کند.

دکتر بعد از سونوگرافی می گوید که همسر شما باردار بوده و به سرعت او را به اتاق عمل انتقال می‌دهند و این خانواده صاحب پسری به نامِ محمدعلی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عبدالهی، پدر نوزاد در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: ما حدود 25 سال است که ازدواج  کردیم  و تاکنون بچه دار نشده بودیم، به دلیل سپری شدن زمان زیاد، دیگر به فرزندآوری امیدی نداشتیم.

عبدالهی با بیان اینکه تا زمان زایمان، من و همسرم متوجه بارداری او نشده بودیم، ادامه داد: تا اینکه روز گذشته همسرم را که دچار درد شده بود، به بیمارستان بردم و پزشک خبری به ما داد که 25 سال آرزوی آن را داشتیم.

پدر نوزاد در ادامه راجع به وضعیت جسمی فرزند خود بیان کرد: فرزندم دیشب تا صبح در بیمارستان بیرم بود و صبح امروز به بیمارستان لامرد انتقال دادند تا تحت مراقبت باشد و حال مادرش نیز مساعد است.

وی خطاب به مردم گفت: از‌ اینکه خداوند بعد از سالها به ما عنایت کرده و چنین هدیه ارزشمندی عطا نموده، خوشحالم و از مردم می‌خواهم برای سلامتی فرزندم دعا کنند.

در ادامه  با عرفانی زاده، رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بیرم این موضوع را جویا شدیم: یک خانواده بعد از 25 سال بدون هیچ‌گونه اقدام درمانی، صاحب فرزند شدند.

وی افزود: پس از مراجعه این زوج به بیمارستان شهر بیرم به عنوان شکایت از درد ناحیه شکم، پزشک کشیک، زن را به سونوگرافی می‌فرستد و مسئول سونوگرافی به آنها اعلام می‌کند که شما باردار هستید و باید هر چه سریع‌تر، زایمان انجام دهید.
 
عرفانی‌زاده بیان کرد: ساعت 11 شب مادر را به اتاق عمل انتقال دادند و و ساعت 12:20 دقیقه فرزند متولد شده است.

رئیس بیمارستان بیرم ادامه داد: موقع تولد، نوزاد بدحال می شود و متخصص ریه او را معاینه و اقدام درمانی اولیه انجام می‌شود و صبح امروز، نوزاد را به بیمارستان لامرد  انتقال می دهند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تولد نوزاد بعد از 25 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان‌های جنوب نوار غزه فقط برای ۳ روز سوخت دارند
  • رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد
  • ثبت ۱۲۵۳ تولد نوزاد در خراسان جنوبی
  • نجات یک نوزاد دیگر از مرگ حتمی در میرجاوه
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش