Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیس همیلتون برای نخستین بار درباره اتفاق‌های آخرین گرندپری فصل اخیر فرمول یک و از دست دادن عنوان قهرمانی در رقابت با ماکس فرستاپن صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدام کوپر خبرنگار رسمی فرمول یک به نقل از لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس آلمان و قهرمان هفت دوره فرمول یک گفت: البته روشن است که در پایان فصل شروع به فکر زیاد می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسش این است که آیا حاضرید زمان و تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی صرف کنید. فکر می‌کنم بیشتر مردم ارزیابی از میزان تلاش موردنیاز یک راننده برای قهرمان شدن ندارند. فکر کردن به این موضوع طبیعی است.

لوئیس همیلتون ادامه داد: در نهایت در گرندپری پایانی فصل اخیر فرمول یک به نقطه‌ای رسیدم که تا حدودی ایمانم را به این سیستم از دست دادم. البته من فردی مصمم هستم و اجازه نمی‌دهم هیچ چیزی روی کارم تأثیر بگذارد.

راننده تیم مرسدس درباره اینکه آیا حداکثر توان خود را برای فصل جدید فرمول یک به کار خواهد گرفت، اظهار داشت: منتظر چیز جدیدی باشید و ببینید.

لو رفتن تصویری از ماشین جدید فراری + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟

میرغفاری در پاسخ به این سوال که با توجه به این گفته شما، احتمال ابطال مزد ۱۴۰۳ کم است؟ می‌گوید: من خیلی بعید می‌دانم، مگر این‌که دیوان عدالت اداری به ماهیت مصوبه ورود کند؛ نه از لحاظ ساختار وعدم امضای گروه کارگری.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده کارگران در شورای عالی کار در واکنش به خبر وزیر کار درباره این‌که تعیین دستمزد به مجلس سپرده شود نیز می‌گوید: دولت با شعار مردمی وارد کارزار شده و مسوولیت قوه‌مجریه را برعهده گرفته که این تصمیم، صراحتا شعار دولت را نقض می‌کند.

علی‌رضا میرغفاری تاکید می‌کند: کارگران به عنوان بزرگ‌ترین طبقه اجتماعی کشور، در کمترین نهاد و ساختاری حق رای و اظهارنظر دارند. یکی از کوچک‌ترین جاهایی هم که می‌توانند روی آن اعمال نظر کنند، شورای عالی کار است که یکی از وظایف شورای، تعیین حداقل دستمزد جامعه کارگری است.

وی تصریح می‌کند: حالا اگر دولت و یا خاصه، وزیر کار و برخی از دیگر وزرای دولت این عزم را دارند که این کمترین صدا و اظهارنظر را هم از مردم بگیرند که خب بحث جداگانه‌ای است و اساسا با مشارکت مردم برای آینده و تصمیمات خودشان، مخالفت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی