Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: طرف مقابل بداند شرایط ایران هرگز به سال ۱۳۹۲ باز نخواهد گذشت زیرا نگاه ایران مقتدر معطوف به توان ملی و اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا نیز اظهار داشت: واکسیناسون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی وظیفه ای دینی، ملی و انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم در تزریق واکسن کرونا کوتاهی نکنند زیرا این مهم اکنون وظیفه دینی ماست.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنانش به مشکل پل دوم هلیل رود اشاره کرد و گفت: مسئولان نسبت به ترمیم این پل اقدام کنند تا گره از مشکلات ترافیکی و تردد مردم این منطقه برطرف شود.

امام جمعه جیرفت به قرار گرفتن در آستانه سال جدید اشاره کرد و گفت: بازاریان رعایت انصاف را بیش از پیش داشته باشند و مسئولان نظارتی نیز فعالیت خود را در این ایام تقویت کنند.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س)، اظهار داشت: جهاد تبیین و ورایت دقیق حقایق کربلا توسط آن حضرت (س) موجب بقا و تداوم نهضت کربلا شد.

حجت الاسلام تارم همچنین به شهادت نماینده امام خمینی (ره) در سپاه و جمعی دیگر از خدمتگزاران به نظام اسلامی که هواپیمای آن ها در مسیر جبهه های دفاع مقدس مورد حمله دشمن قرار گرفت، اشاره کرد و گفت: آیت الله شهید محلاتی مورد اعتماد امام راحل و شخصیتی انقلابی و موثر در انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: نامگذاری روز روحانیت و دفاع مقدس به این مناسبت مایه مباهات است زیرا روحانیت بواسطه جمعیت خود با تقدیم افزون بر چهار هزار شهید، بیش از تمام اقشار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.  فقهای بزرگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند و نقش روحانیت در دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بوده و هست که جا دارد برای نسل جوان بازگو شود.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف و تخریب نقش روحانیت است، گفت: امروزه روحانیت با هدایت و راهنمایی جامعه به مسیر تعالی نقش مهمی در عرصه های انقلاب ایفا می کند. چهار هزار شهید روحانی گویای این است که روحانیت با عمل خود همواره در عرصه های دفاع از نظرم پیشگام بوده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امام جمعه جیرفت آمریکا برجام جمعه جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند