Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@03:31:44 GMT

۶۵ قبضه انواع سلاح در خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۸۱۴

۶۵ قبضه انواع سلاح در خوزستان کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و کشف ۶۵ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در این استان خبر داد. سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی، طرح مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی توسط پلیس امنیت عمومی به مدت ۴ روز در خوزستان به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سرتاسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۶۰ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط ۶۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و ۴۲۰ عدد فشنگ کشف شد.

سردار صالحی بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند، گفت: وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است و نیروی انتظامی نیز قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سلاح سلاح سرد سلاح هسته ای سلاح شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به یک پزشک در خوزستان

گزارش‌های دریافتی از شهرستان کرخه در خوزستان از تیراندازی به یک پزشک طرحی در یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، برخی از منابع مطلع می‌گویند: یکی از پزشکان شاغل در یک مرکز درمانی در کرخه در حین خروج از درمانگاه توسط سرنشینان یک خودروی بدون پلاک که سر و صورت خود را پوشیده بودند، مورد حمله دسته جمعی قرار گرفت.

آن‌ها افزودند: در ابتدا با چوب و چماق به خودروی پزشک حمله کرده و سپس اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت عمومی کردند.

این افراد با ابراز خرسندی در خصوص عدم صدمه دیدگی پزشک گفتند: شرایط در مراکز درمانی خوزستان به گونه‌ای شده است که اگر فکری عاجل نشود، هیچ پزشکی جرات آمدن و طبابت در مناطق خوزستان را نخواهد داشت.

در همین خصوص علیرضا نجفی با تایید این خبر گفت: برای برخی پزشکان و کادر مراکز درمانی چند مورد ایجاد مزاحمت گزارش شده است که از طریق فرمانداری کرخه در حال پیگیری موضوع هستیم.

در آخرین گزارش‌های دریافتی که به دست آمده است، موارد متعددی از درگیری میان همراهان بیمار با کادر درمان و اورژانس در مناطقی مانند اهواز، لالی و در آخرین مورد آن در بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر در اواسط فروردین ماه نیز گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی