Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:12:59 GMT

اولین پیروزی پدیده / سید عباسی روی نیمکت ننشست

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۴۸۸۱

اولین پیروزی پدیده / سید عباسی روی نیمکت ننشست

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، عصر امروز جمعه میزبان بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پدیده مشهد در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که این بازی با برتری نماینده خراسان رضوی به پایان رسید.

مسعود پورمحمد، مجید عیدی (۶۹ مجتبی مقتدایی)، مصطفی نائیج‌پور، محمد مشایخ، محمدمهدی احمدی، مهران امیری (۶۹ سینا خادم‌پور)، میثم نقی‌زاده، امیر روستایی، میرهادی میرجوان (۷۸ احمد الجبوری)، امین اسدی و هاتف نادری (۸۸ علیرضا دغاغله) برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد فراهانی، محمدابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، محمداحسان حسینی، علی طاهران، مهدی شریفی، فردین رابط (۵۶ رضا کرملاچعب)، مرتضی حسین‌زاده، محمد رضا فلاحیان و رحمان جعفری (۵۶ معراج پورتقی) ترکیب تیم پدیده مشهد را تشکیل دادند.

دقیقه ۲۳: روی پاس ِ عمق مهدی شریفی، رحمان جعفری با دروازه‌بان نفت تک به تک شد و از مسعود پورمحمد هم عبور کرد اما در شرایطی نامتعادل در مقابل دروازه خالی نفت به توپ ضربه زد که شوت جعفری به کنار دروازه نفت برخورد کرد.

دقیقه ۸۴: روی پرتاب بلند مسعود زائر کاظمینی، محمدرضا فلاحیان ضربه آکروباتیکی را روانه دروازه نفت کرد که پورمحمد مانع از به ثمر رسیدن گل برتری پدیده مشهد شد.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال علیرضا دغاغله با ضربه سر سینا خادم‌پور همراه شد که میلاد فراهانی با واکنشی به موقع مانع از ورود توپ به دروازه پدیده مشهد شد.

دقیقه (۴+۹۰): ابوالفضل عکاشه توپ را از بین مدافعان میانی نفت به محمدرضا فلاحیان رساند و این بازیکن در موقعیت تک‌به‌تک دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا سه امتیاز شیرین نصیب مشهدی‌ها شود.

پیش از شروع مسابقه، کادر فنی دو تیم برخورد گرم و صمیمی با یکدیگر داشتند.

تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه بازی را تماشا کردند.

کارت بازی پیمان میری، مهدی هاشمی نژاد، حسن مرادی فر و ایمان رازانی ۴ بازیکن جدید نفت مسجدسلیمان به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم صادر نشد.

تیم نفت مسجدسلیمان مسلم مجدمی را به علت محرومیت در اختیار نداشت.

داود سیدعباسی سرمربی تیم پدیده مشهد به علت محرومیت اجازه نشستن بر نیمکت این تیم را نداشت.

محمد محمدزاده به علت ابتلاء به کرونا و امیرحسین نعمتی به علت مصدومیت نتوانستند تیم پدیده مشهد را همراهی کنند.

تیتو اوکلو و جکسون مورگان دو بازیکن خارجی جدیدالورود پدیده مشهد با تشخیص کادر فنی امروز در فهرست تیم مشهدی حضور نداشتند.

پدیده مشهد با این نتیجه ۸ امتیازی شد و در مکان شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند و نفت مسجدسلیمان با ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

محمد مشایخ، سینا خادم‌پور از نفت مسجدسلیمان و محمدرضا فلاحیان از پدیده مشهد کارت زرد دریافت کردند.

علی صفایی به همراه محمد عطایی و محمدعلی پورمتقی قضاوت بازی را برعهده داشت.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد چهارم اسفندماه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به ترتیب به مصاف تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار تهران می‌روند.

کد خبر 5427557

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تيم فوتبال پديده لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل همدان عکس استانها کشاورزی محرومیت زدایی واکسن کرونا تبریز نفت مسجدسلیمان پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899287

دیگر خبرها

  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر