Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سلیم ساسانی گفت: ۳۰۰ کیلو گرم گوشت کشتار شده به صورت غیر مجاز و چهار دست آلایش دامی کشف و با نظر کارشناسان اداره دامپزشکی در کرمانشاه معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: روز گذشته اکیپ های مشترک بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اتحادیه خبازی ها به منظور بازدید از واحدهای خبازی سطح شهر تشکیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نظارت در دو شیفت صبح و عصر انجام گرفت، افزود: مطابق قبل نانوایی ها از نظر رعایت نرخ نامه، وزن، نکات بهداشتی و... تحت بازرسی قرار گرفتند.

سلیم ساسانی تصریح کرد: همچنین گشت مشترک مقابله با کشتار غیر مجاز دام زنده با حضور کارشناسان دامپزشکی تشکیل شد.

وی عنوان کرد: در بازرسی های مذکور ۲۸۵ واحد صنفی مورد نظارت قرار گرفتند که از این تعداد ۳۶ واحد متخلف شناسایی  و برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: همچنین۳۰۰ کیلو گرم گوشت کشتار شده به صورت غیر مجاز و چهار دست آلایش دامی کشف و با نظر کارشناسان اداره  دامپزشکی معدوم شد.

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: در حین انجام گشت مقابله با کشتار غیرمجاز دام، یک دستگاه خودرو حمل گوشت غیر مجاز شناسایی و به پاسگاه طاقبستان منتقل شد و راننده آن نیز  بازداشت شد.

سلیم ساسانی با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی در راستای  نظارت بر بازار و احقاق حقوق عامه مردم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی موارد را از طریق  شماره تلفن‌های ۳۸۲۵۸۸۴۰ یا  ۱۲۴ مدیریت بازرسی و نظارت استان گزارش دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سلیم ساسانی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی