Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور پس از پایان بازی مقابل استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش برنا؛ زونیمیر سولدو پس از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل استقلال اظهار داشت: می‌دانید که بازی سختی با تیم صدرنشین داشتیم. استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است. نیمه اول را خیلی خوب کنترل کردیم نیمه دوم هم بهتر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به خاطر نفرات خوبی که در خط حمله دارد در ضربات ایستگاهی موقعیت های خوبی داشت و به خاطر یک اشتباه که در وسط زمین مرتکب شدیم، یک گل خوردیم و در نهایت باختیم.

وی در مورد اینکه روند بازی تراکتور در 10 هفته گذشته هیچ فرقی نکرده است، عنوان کرد: فرق است بین تیمی که برای صدر می‌جنگد و تیمی که در بحران است. شاید شما کلا بازی های ما را دنبال نکردید. حتما در 4، 5 بازی اخیر ما را دنبال نکردید که شرایط را ببینید. آیا ما با تیم‌هایی که تا قبل از صنعت نفت بازی داشتیم، مستحق 3 امتیاز بودیم یا خیر؟

سرمربی تراکتور در مورد اینکه شنیده شما برکنار شدید، گفت: واقعا نشنیدم.

 در انتهای نشست مدیر رسانه ای تراکتور به یکی از خبرنگاران گفت که باید سوال بپرسید و تیکه نیندازید که همین موضوع برای دقایقی نشست را به حاشیه برد.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی استقلال ایران زمین صنعت نفت رسانه تراکتور سولدو زوونیمیر سولدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین