Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@02:24:28 GMT

چگونه عمر باتری گوشی را افزایش دهیم؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۵۱۳۸

‍‍‍‍‍‍

به جای داده، از وای‌فای استفاده کنید کاهش روشنایی گوشی بهینه‌ساز باتری را روشن کنید حالت تاریک را روشن کنید به‌روزرسانی برنامه‌ها در پس‌زمینه را متوقف کنید اعلان‌ها را خاموش کنید قابلیت «روشن شدن صفحه با تکان دادن» را غیرفعال کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، همه با آن لحظه آزاردهنده آشنا هستند که باتری گوشی‌شان رو به اتمام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلی است که به نظر می‌رسد همیشه در بدترین زمان ممکن رخ می‌دهد، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان عمر باتری گوشی را به واسطه آنها، افزایش داد.

باتری‌ گوشی‌ها در سال‌های اخیر بهبوده یافته‌اند، بنابراین کاهش سریع شارژ آنها معمولا به کاری بستگی دارد که ما با آنها انجام می‌دهیم. وب‌سایت ان‌وای‌پست به برخی از این کارهایی که می‌تواند به افزایش مدت زمان شارژ باتری کمک کند، اشاره کرده است.

به جای داده، از وای‌فای استفاده کنید

اگر می‌توانید، همیشه وای فای را برای استفاده از اینترنت، به جای داده تلفن همراه استفاده کنید. این کار نه تنها باعث می‌شود داده شما ذخیره شود، بلکه وای‌فای به باتری کمتری برای عملکرد نیاز دارد.

کاهش روشنایی گوشی

روشنایی یک مصرف‌کننده واقعی شارژ باتری است. کاهش روشنایی، حتی کاهش اندک آن می‌تواند باعث صرفه‌جویی در شارژ باتری شود. برای این کار به سادگی به تنظیمات رفته و از بخش روشنایی، روشنایی گوشی را کاهش دهید.

بهینه‌ساز باتری را روشن کنید

آیفون می‌تواند با استفاده از حالت صرفه‌جویی در باتری، مصرف انرژی را برای شما به‌صورت هوشمندانه کاهش دهد. این کار را به روش‌های مختلفی انجام می‌دهد، مانند توقف عملکرد برنامه‌ها در پس‌زمینه. البته با این کار ممکن است عملکرد نیز قربانی شود و احساس کنید کارها کمی کند انجام می‌شود. برای فعال کردن حالت ذخیره باتری، تنظیمات را باز کنید و باتری را پیدا کرده و از اینجا، حالت کم مصرف را روشن کنید.

حالت تاریک را روشن کنید

می توانید از روش کاهش روشنایی گوشی یک قدم جلوتر رفته و به حالت تاریک بروید. حالت تاریک به‌طور کلی ویژگی‌هایی که به صفحه روشن نیاز دارد را از بین می‌برد و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود. در حال حاضر بسیاری از برنامه‌ها از جمله واتس‌اپ و اینستاگرام نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. برای فعال کردن این قابلیت، به تنظیمات و سپس Display & Brightness بروید و در قسمت «ظاهر»، تاریکی را انتخاب کنید.

به‌روزرسانی برنامه‌ها در پس‌زمینه را متوقف کنید

برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند یکی از بزرگترین مصرف‌کنندگان شارژ گوشی هستند. البته، این قابلیت به‌گونه‌ای طراحی شده است که مفید باشد، برای مثال، واتس‌اپ دائماً برای پیام‌های جدید به‌روز می‌شود و جیمیل نیز همین کار را برای ایمیل‌های جدید انجام می‌دهد. اما اگر برنامه‌هایی هستند که نیازی به به‌روزرسانی آنها مداوم ندارید، ممکن است ایده خوبی باشد که از بازخوانی برنامه برای آنها جلوگیری کنید.

برای این کار به بخش تنظیمات و سپس قسمت عمومی بروید و سپس به Background App Refresh مراجعه کنید. از آنجا می‌توانید همه رفرش‌های برنامه‌های پس‌زمینه را خاموش کنید یا می‌توانید به‌صورت جداگانه آن‌هایی را که می‌خواهید متوقف شوند، از فهرست انتخاب کنید.

اعلان‌ها را خاموش کنید

برنامه‌هایی که به‌طور منظم اعلان ارسال می‌کنند، روی باتری نیز تأثیر خواهند داشت. می‌توانید با رفتن به تنظیمات و سپس اعلان‌ها، آن‌ها را خاموش کنید. به قسمت Show Previews رفته و بسته به آنچه که ترجیح می‌دهید، آن را روی هیچ‌وقت یا زمانی که قفل گوشی باز است، تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید برنامه‌های جداگانه را از لیست انتخاب کنید و اعلان‌ها را برای برنامه‌هایی که نمی‌خواهید، غیرفعال کنید.

قابلیت «روشن شدن صفحه با تکان دادن» را غیرفعال کنید

آیا تا به حال متوجه شده‌اید زمانی که گوشی‌تان را لمس کنید یا آن را برمی‌دارید، روشن می‌شود؟ این ویژگی «روشن شدن صفحه با تکان دادن» است، که در صورت نیاز به یک نگاه سریع به اعلان‌ها یا زمان، مفید است، باوجود این، منجربه استفاده زیادی از شارژ گوشی می‌شود. بنابراین اگر به آن نیاز ندارید، با رفتن به تنظیمات و سپس نمایش و روشنایی، این ویژگی را خاموش کنید.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تلفن همراه وای فای گوشی موبایل باتری گوشی شارژ گوشی کاهش شارژ گوشی اخبار مرتبط اشتباهاتی که عمر باتری گوشی را کاهش می‌دهند + فیلم چطور مصرف باتری گوشی را کاهش دهیم؟ شارژ فوق‌سریع نوا ۹، در حد نوشیدن یک قهوه تست کرونا با تلفن همراه طراحی آیفون SE ۳ فاش شد+ عکس توصیه‌ هایی برای بهبود سرعت گوشی‌ های اندرویدی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها چگونه عمر باتری گوشی را افزایش دهیم؟ شاسی بلند فرانسوی بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) توقیف کشتی منتسب به خانواده یکی از مسئولان در هند مذاکرات می‌تواند تا پایان فوریه به پایان برسد جدیدترین ارزیابی اولیانوف از روند مذاکرات وین اجرای طرح انضباط بخشی موتورسواران از فردا خودروی ویژه آفرود چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) ۵۰۰ هزار شغل در مناطق روستایی ایجاد می شود دیپلمات ارشد اروپایی: متن روی میز به توافق نهایی بسیار نزدیک است تداوم تاثیر نگرانی های بحران اوکراین بر بازار رمزارزها با ۴۷۰ میلیون وانت خارجی بخرید! + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) ماجرای نقص فنی خودروهای تسلا چیست؟ برترین تصاویر خبری هفته گذشته با حضور ناتو در مرزهای روسیه مخالفیم شهرهای قرمز کرونایی افزایش یافت گزارش تصویری اختصاصی دیدار تراکتور و استقلال ارزان ترین مدل دنا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) وزیر خارجه ایران: ما به توافق خوب بسیار نزدیک هستیم لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس صفر - آلومینیوم صفر ترامپ در تله قانون واریز عیدی بازنشستگان در هفته آینده جنسیس سال ۲۰۲۳ رونمایی شد رفع ممنوعیت سفر هوایی ایرانی ها به آذربایجان حمایت توییتری احمدی نژاد از کامیونداران کانادایی قیمت خودروهای جیلی + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) قیمت سیمان متعادل شد قرنطینه اومیکرون چند روز است؟ اجاره خانه های اقدسیه چند؟ مرندی: فقط چند مسئله مانده که نیاز به تصمیم گیری در واشنگتن دارد احتمال سقوط بهمن و مسدود شدن مسیرهای روستایی قیمت خودروهای لوکسژن + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) خودرو امروز چند؟ کرونا موجب اختلال در خواب می شود برگزاری نشست در خصوص طرز کار دستگاه های صاحب تکلیف در اجرای قانون جامع حدنگار میز معروف پوتین، عامل جنگ خواهد شد؟ پشت پرده جادوگری در فدراسیون فوتبال! خودروی یک میلیاردی سایپا + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) دوز سوم واکسن را هرچه سریعتر بزنید لیگ برتر فوتبال؛ تراکتور صفر - استقلال یک روسیه اصول بنیادین نظم صلح اروپا را به چالش می‌کشد جدیدترین موبایل های ۳۰ میلیونی بازار (جدول) اتصال تهران به پل زنگوله مازندران سطح آمادگی در خلیج فارس مطلوب است کدام استان ها برای مسکن حمایتی کمبود زمین دارند؟ تعیین کننده مذاکرات کجاست؟ / وین یا میرداماد؟ آموزش مهارت های شغلی به سربازان قیمت خودروهای ریگان + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) اعضای بدنی که بدون آنها هم می توانیم زندگی کنیم! اتهام یونان در پرتاب پناهجویان به دریا؛ آتن: کار رسانه های ترکیه است احتمال کولاک برف و اختلال در تردد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه وای فای گوشی موبایل باتری گوشی شارژ گوشی کاهش شارژ گوشی عمر باتری گوشی جدول قیمت کامل تنظیمات و سپس خاموش کنید کاهش روشنایی روشنایی گوشی روشن کنید برنامه هایی پس زمینه حالت تاریک برنامه ها شارژ گوشی اعلان ها وای فای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد


نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تاکید بر بازگشت قیمت جهانی طلا از مسیر صعود به دلیل کاهش تقاضای سرمایه‌گذاری بر روی طلا در بازار‌های جهانی، روند نزولی نرخ ارز در داخل را در کنار کاهش قیمت اونس جهانی طلا، دو عامل موثر بر کاهش قیمت سکه و طلا در بازار داخل عنوان کرد و گفت، اما از سویی افزایش تقاضا برای قطعات کوچکتر (ربع سکه و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی) عاملی شد که مسیر این قطعات کوچکتر را از مسیر کاهشی سکه و طلا جدا کرد.

 محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: قیمت جهانی طلا که طی دو ماه اخیر سیر صعودی به خود گرفت و به رقم‌های بی سابقه دست پیدا کرده بود، در این هفته سیر نزولی داشت و در حقیقت جاذبه خرید طلا در بازار‌های جهانی از دست رفت؛ علت آن نیز این بود که باتوجه به بهتر شدن شرایط سیاسی جهان و آرامش ایجاد شده در برخورد‌های نظامی خاورمیانه، طبیعتاً تقاضا برای خرید طلا به جهت سرمایه‌گذاری کاهش پیدا کرده است. بر همین اساس این هفته، قیمت جهانی طلا با ۴۰ دلار کاهش، روز گذشته (پنجشنبه) به ۲۲۹۷ دلار برای هر اونس طلا و رسید.

نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با ایسنا ادامه داد: از سوی دیگر در یک هفته اخیر که سیر نزولی قیمت اونس جهانی را داشتیم، نرخ ارز در اخل نیز روند کاهشی داشت؛ هرچند که در برخی روزها، نوسان افزایشی را هم تجربه کرد، اما در مجموع طی یک هفته اخیر نرخ ارز کاهشی پیش امد؛ بنابراین این دو عامل سبب شد که تغییراتِ کاهشی مختصری در قیمت سکه و طلا را شاهد باشیم.

تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات سکه و طلا

وی در رابطه با آخرین قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار و تغییرات آن نسبت به ابتدای هفته، گفت: روز گذشته (پنجشنبه) در آخرین معاملات، سکه تمام طرح قدیم ٣٨ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان بود و به نسبت ابتدای هفته ٣٠٠ هزار تومان کاهش داشت. قیمت سکه تمام طرح جدید که در جریان نوسانات تا ۴١ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان (در این هفته) نیز بالا رفته بود، در آخرین معاملات روز پنجشنبه ۴١ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان بود که به نسبت اول هفته، تغییری نداشت. نیم سکه نیز با ٢٠٠ هزار تومان کاهش هفتگی در آخرین معاملات به ٢۴ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان رسید.

اوتصریح کرد: علیرغم روند نزولی قیمت سکه و طلا، اما افزایش تقاضا برای قطعات کوچکتر سکه (ربع سکه و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی) سبب شد که این قطعات کوچکتر نسبت به ابتدای هفته، افزایش بها را تجربه کنند. ربع سکه با ٣٠٠ هزار تومان افزایش هفتگی به ١۵ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان رسید. سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز به نسبت ابتدای هفته با ٢٠٠ هزار تومان افزایش قیمت همراه و در آخرین معاملات، هفت میلیون و ٣٠٠ هزار تومان دادوستد شد.

کشتی‌آرای ادامه داد: قیمت هر مثقال طلای آب شده (١٧ عیار)، با نوسانات معمول بازار ٢٠٠ هزار تومان کاهش هفتگی داشت و در پایان هفته قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار ١۵ میلیون و ٣٠ هزار تومان بود.

علی‌رغم کاهش قیمت‌ها، حباب سکه بزرگ‌تر شد

نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: همانطور که اشاره شد، افزایش تقاضا برای خرید سکه، سبب شد که حباب سکه نیز این هفته با افزایش همراه باشد و ۵٠٠ هزار تومان افزایش پیدا کند؛ در آخرین معاملات پایانی هفته، قیمت هر قطعه سکه هفت میلیون و ٨٠٠ هزار تومان دارای حباب بود.

وی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که این روز‌ها در اتاق ارز و طلا، سکه نیز حراج و واگذار می‌شود، اما نکته جالب اینجاست که هیچ‌یک از این سکه‌هایی که در اتاق ارز و طلا به فروش می‌رسد، تاکنون به بازار برنگشته است؛ بنابراین بازار تقاضای طبیعی خود برای خرید سکه را دارد و از همین روی هم هست که حباب سکه این هفته با افزایش همراه شده است. سکه‌هایی که در فروردین ماه توسط بانک مرکزی فروخته شد، هنوز به بازار عرضه نشده و هرکسی که خریداری کرده، نزد خود نگه داشته است.

به گفته‌ی این کارشناس بازار سکه و طلای کشور، در حال حاضر، باتوجه به سیر نزولی نرخ ارز در بازار و فاصله از عدد‌هایی که پیدا کرده بود، سطح دادوستد‌ها در بازار عادی، به دور از هرگونه التهاب و کاملا منطقی بوده است و هیجان خاصی برای خرید و فروش مشاهده نشده است.

کشتی‌آرای برای هفته پیش‌رو نیز پیش‌بینی کرد: بنظر می‌رسد که هفته ابتدا نیز شرایط به همین صورت باشد. قیمت جهانی طلا تا این لحظه (جمعه) نوسان خاصی نداشته و بازار ارز هم که در ثبات نسبی به سر می‌برد؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که قیمت سکه و طلا در همین محدوده‌ها باقی بماند.

tags # قیمت طلا ، قیمت سکه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت