Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه افزایش بودجه جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: در ماجرای بودجه دوستان ستاد جشنواره موسیقی فجر می‌توانند گواه دهند که از سوی ستاد جشنواره هیچ درخواست مالی ارسال نشده که ما آن را انجام نداده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در زمینه افزایش بودجه جشنواره در دوره‌های بعد حتماً هر اقدامی را انجام خواهیم داد.

وی درباره مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی بعد از انتصاب حکم محمد اله یاری در اداره توسعه کتاب معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و صحبت‌هایی که مبنی بر بازگشت این مدیر در دفتر موسیقی مطرح شده، توضیح داد: آقای اله یاری با توجه به سابقه درخشانی که در عرصه مدیریت حوزه کتاب در معاونت فرهنگی داشت، به تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت جدیدی را در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به عهده گرفته است. در عین حال با توجه به ضرورت حضور وی در دفتر موسیقی وزارت ارشاد حین برگزاری جشنواره موسیقی فجر از وی خواستیم که به صورت توامان در این دو سمت حضور داشته باشد.

اسماعیلی گفت: البته طی روزهای گذشته طی ارتباطی که برخی از هنرمندان شریف حوزه موسیقی با ما داشتند، صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت آقای اله یاری در دفتر موسیقی وزارت ارشاد مطرح شده که نشان از رضایت مندی جامعه موسیقی از حضور وی در مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد دارد. به هر حال در هفته پیش رو جلساتی را برگزار کرده و هرچه زودتر تکلیف مدیریت دفتر موسیقی معلوم می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جواب سئوال دیگری مبنی بر نحوه برگزاری کنسرت‌ها در روزهای پیش رو اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که تعطیلی در کار نباشد و ما بتوانیم با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی سویه جدید کرونا نسبت به برگزاری برنامه‌های موسیقایی نیز تعطیلی نداشته باشیم.

کد خبر 5427583 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران جشنواره موسیقی فجر رادیو صبا موسیقی ایرانی ویروس کرونا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم کوتاه محمد مهدی اسماعیلی کنسرت موسیقی تالار وحدت هنرمندان تئاتر فیلم موقعیت مهدی دفتر موسیقی وزارت ارشاد جشنواره موسیقی فجر ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی نجوای عشق که اسفند سال گذشته نیز با اجرای قطعاتی از آثار ماندگار موسیقی ایران، در تالار وحدت روی صحنه رفته بود، این‌بار با قطعاتی جدید میزبان علاقه‌مندان می‌شود.

دراین کنسرت علاوه بر حریر شریعت زاده به عنوان سرپرست و نوازنده پیانو و وحید تاج به عنوان خواننده، بهزاد رواقی (تار)، احسان کلهر (ویولن)، سعید چاووشی (ایرفون) و امیر خیری (تنبک) نیز دیگر اعضای گروه را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی نجوای عشق ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟