Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها زمزمه تغییرات مختلفی در سازمان صداوسیما به گوش می‌رسد. از جمله تغییراتی که شنیده می‌شود قرار است طی روزهای آینده رخ دهد جابه جایی در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی یا ساترا است که قرار است صادق امامیان رئیس این سازمان از آنجا کوچ کرده و سعید مقیسه جایگزین او شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مقیسه طی چند سال اخیر در معاونت فضای مجازی صداوسیما فعالیت داشت و سال ۹۹ به عنوان قائم مقام معاون فضای مجازی منصوب شد.

او همچنین مدیریت شبکه پنج سیما را بر عهده داشته و پیش از این مسئولیت‌های مختلفی ازجمله قائم مقام شبکه‌ی سه سیما، مدیرکل ارزیابی عملکرد در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه‌ی قرآن و معارف سیما، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت بهره‌برداری فنی و مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی اداره کل فرستنده‌های رادیویی را در کارنامه‌ی رسانه‌ای خود داشته است.

کد خبر 5427620 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما چهلمین جشنواره تئاتر فجر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران جشنواره موسیقی فجر رادیو صبا موسیقی ایرانی ویروس کرونا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم کوتاه محمد مهدی اسماعیلی کنسرت موسیقی تالار وحدت هنرمندان تئاتر فیلم موقعیت مهدی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد