Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:37:11 GMT

کشف قتل عمد و دستگیری قاتل متواری در گناوه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۵۴۵۱

کشف قتل عمد و دستگیری قاتل متواری در گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین احمدی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک با موضوعیت تصادف منجر به فوت در طی ۱۰ روز گذشته، کشف آن در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، بهره گیری از سامانه‌های هوشمند و جمع آوری مستندات قانونی مشخص شد، راننده خودرو سمند به عمد و با نقشه قبلی به محض رؤیت مقتول، وی را با خودرو زیر گرفته و منجر به قتل فرد مذکور شده و سپس از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احمدی گفت: پس از شناسایی قاتل، مأموران پلیس وی را در یک عملیات پلیسی و منسجم در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم پس از مواجهه با دلایل و مستندات موجود و تحقیقات فنی به عمل آمده، به قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود از قتل را داشتن اختلافات مالی بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه تصریح کرد: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و با صدور قرار قانونی متهم روانه زندان شد.

کد خبر 5427530

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه نیروی انتظامی دستگیری قاتل ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل همدان عکس استانها کشاورزی تبریز محرومیت زدایی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد