Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند شهید همت اخبار غیررسمی درباره نارضایتی همسر شهید باکری از فیلم «موقعیت مهدی» را تکذیب کرد.

به گزارش قدس آنلاین، پس از توفیق فیلم سینمایی موقعیت مهدی در اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر و بازخوردهای مثبتی که این فیلم از منتقدان، داوران و مخاطبان این رویداد دریافت کرد، امروز شایعه‌ای مبنی‌بر عدم رضایت همسر شهید مهدی باکری در فضای مجازی منتشر شد که محمدمهدی همت از پیگیری و تکذیب آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن توئیت محمدمهدی همت فرزند شهید همت آمده است: «خبری مبنی بر نارضایتی همسر شهید مهدی باکری از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و درخواست جلوگیری از اکران عمومی فیلم توسط ایشان در برخی رسانه‌ها در حال انتشار می‌باشد. با ایشان صحبت کردم، خبر را تکذیب کردند و فرمودند: کاش ریشه این فتنه‌ها شناسایی شود.»

 آیین اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر شامگاه جمعه - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰- برگزار شد و فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر با دریافت ۵ سیمرغ بلورین در بخش‌های بهترین فیلم، جلوه‌های ویژه میدانی، صدابرداری ، موسیقی متن و فیلم اول، رکورددار این دوره از جشنواره شد. این فیلم همچنین با کسب ۳ ستاره از منتقدان سینما در نظرسنجی ایرنا به عنوان بهترین فیلم در میان ۲۲ فیلم اکران شده جشنواره چهلم شناخته شد.

موقعیت مهدی روایتگر زندگی فرمانده لشگر عاشورا شهید مهدی باکری است. مهدی پیش از اعزام، به خواستگاری صفیه رفته و مراسم ساده‌ ازدواج‌شان را هم برگزار می‌کند. این فیلم ابتدا بنا بود یک مینی سریال پنج قسمتی به نام عاشورا باشد، فیلمی درباره‌ لشکر عاشورا و با روایتی از زندگی شهید مهدی باکری، که با توجه به کیفیت تولید، سازندگانش این اثر را بر آن داشت تا نسخه‌ سینمایی از آن را نیز برای نمایش در جشنواره تهیه کنند.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم سینمایی موقعیت مهدی مهدی باکری موقعیت مهدی مهدی باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری