Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@04:19:17 GMT

فردا تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص می شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۵۵۷۵

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، "حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد" امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه نماز جمعه اعلام کرد: دنیای فوتبال یک حوزه و نهاد چندوجهی است که شامل حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... است و بالاترین سطح تأثیر در هویت دارد.

وی افزود: مدیریت این بخش مهم از ورزش نیازمند یک فرآیند نظام‌مند و اثربخش است که در مسیر ارتقای جایگاه این ورزش گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی‌فرد گفت: سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید به هواداران آن‌ها در کل کشور واگذار شود و محدودیت در خرید سهام ایجاد شود.

در زمینه صحبت‌های مطرح‌شده از سوی امام جمعه موقت تهران "حسین قربان زاده"، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا ضمن تاکید بر درستی صحبت‌های امروز امام جمعه موقت تهران، به ارائه توضیحاتی از اقدامات صورت گرفته در زمینه واگذاری سهام سرخابی‌ها در بورس پرداخت و اعلام کرد: امام جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه به موضوع بسیار مهمی تاکید داشت، در این خصوص که باید مراقبت شود تا اداره سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار افرادی قرار نگیرد که از اهلیت لازم برای اداره این باشگاه‌ها برخوردار نیستند.

وی اظهار داشت: از همان ابتدا و از سه ماه گذشته که فرآیند واگذاری سرخابی‌ها در سازمان خصوصی‌سازی پیگیری شد، این نکته مدنظر بود تا واگذاری سرخابی‌ها به گونه‌ای صورت گیرد که حکمرانی و مدیریت آنها به نحو شایسته‌ای از دولت به شخصیت حقوقی که دارای اهلیت لازم برای اداره سرخابی‌ها است، انجام شود.

قربان زاده با بیان اینکه همچنین نکته‌ای که امروز امام جمعه تهران به درستی به آن اشاره داشت، این است که مردم و هواداران باید سهامدار سرخابی‌ها باشند، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده و طراحی‌های صورت گرفته، در مرحله نخست مردم از طریق مشارکت در افزایش سرمایه این ۲ باشگاه و از محل صرف سهام، می‌توانند مالک سهام سرخابی‌ها باشند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: همچنین در ادامه، بلوک‌هایی را برای هواداران، بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته شده که بعد از تصویب هیات واگذاری جزییات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی تاکید کرد: این اطمینان خاطر را به مردم و نیز امام جمعه تهران می‌دهم که همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سهام استقلال و پرسپولیس که ۲ باشگاه ملی و میراث ورزشی کشور هستند در سال ۱۴۰۱ و نیز سال‌های آینده وضعیت بهتری را از لحاظ انضباط مالی، شفافیت عملکرد، رفع برخی مسائل مالی، رعایت اصول و قواعد حاکمیت شرکتی، ورود و مشارکت مردم و هواداران پیدا کنند.

قربان زاده خاطرنشان کرد: نتیجه این اتفاق بهبود کیفیت مدیریت و حکمرانی در این ۲ باشگاه، ارتقای حرفه‌ای سازی و نظام باشگاه‌داری حرفه‌ای در کشور خواهد بود که این مسائل به سایر باشگاه‌ها تسری پیدا می‌کند و امیدواریم با توجه به این فعالیت‌ها دیگر شاهد اخباری تلخ مانند حذف باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: با تصویب اعضای هیئت واگذاری، ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نهایی باشگاه استقلال ۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان تعیین شد، همچنین به احتمال زیاد این ٢ باشگاه فردا نزد سازمان بورس ثبت خواهند شد.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد استقلال پرسپولیس سازمان خصوصی سازی نماز جمعه بورس حسین قربان زاده سهام استقلال سهام پرسپولیس اخبار مرتبط عیار استقلال و پرسپولیس در بازار مشخص شد همه بازیکنان و مربیان قدیمی، سهامدار سرخابی ها می شوند ارزش گذاری سرخابی ها شفاف نیست آخرین وضعیت ورود سرخابی‌ ها به فرابورس دلیل تاخیر در واگذاری سرخابی ها چیست؟ بررسی صورت‌های مالی سرخابی‌ها توسط سازمان حسابرسی/ واگذاری پرسپولیس و استقلال در جریان است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها قیمت ماکارونی (جدول) روسیه جدیت خود را نشان داد واکنش همسر شهید مهدی باکری به یک شایعه فردا تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص می شود؟ آمار عجیب زنان متقاضی رانندگی قطار در عربستان جاده ها دوباره شلوغ شد خطیبی خطاب به داور: هرچه به من گفتی، خودتی! + فیلم شجاعی: اصلا به استقلال توجه نمی کنیم قیمت خودروهای سوئیست + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) هراس آمریکا از حملات سایبری روسیه به بانک ‎ها بارش برف و باران از فردا آغاز می شود زوم ۱۰۰ برابری در گلکسی اس ۲۲ اولترا + فیلم تاکید بر افزایش روابط ایران و بزریل در زمینه کشاورزی آخرین مهلت ثبت نام کارتخوان ها در سامانه مالیاتی هواپیمای کیش - مشهد به فرودگاه برگشت قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) گل محمدی: بازیکنان ما شخصیت قهرمانی دارند خطرات کمبود ویتامین B۱۲ برای بدن آیا خواب زیاد موجب کاهش وزن می شود؟ تلویزیون های جدید سامسونگ چند؟ (جدول) مزار آیت الله صافی گلپایگانی در کربلا + عکس سناتور ارشد دموکرات: هر توافقی با ایران در کنگره بررسی می شود عقب‌نشینی طلای جهانی وحشتناک ترین جاده دنیا + فیلم آنفولانزای روسی، همان کرونای امروز است؟! دیدارهای امیرعبداللهیان در مونیخ شاسی بلندی هم قیمت پژو + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) ترامپ واقعا چقدر ثروت دارد؟ سولدو: از روز اول گفتم تراکتور کار سختی دارد عادل آذر مامور تدوین نقشه راهبردی صنعت شد رییس‌جمهور دوشنبه به قطر سفر می‌کند نامه نگاری رییس اتاق بازرگانی ایران درخصوص توقف وام دهی بانک ها مرخصی زایمان یک ساله شد قیمت خودروهای فوتون + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) فوری/ عیدی به حقوق بهمن نرسید پاسخ مجیدی به نیمکت نشینی وریا: انتخاب به عهده من است پنج برند تولیدکننده لوازم خانگی قیمت را کاهش دادند سفر ارزان به استانبول چقدر هزینه دارد؟ + جدول دلیل گرانی دوباره ماهی قزل آلا اعلام شد نیروهای امنیتی چین به پروژه های نفتی ایران ورود کردند؟ آسیب‌پذیری های گوگل کروم شناسایی شد برنامه دولت برای بنزین نوروزی چگونه عمر باتری گوشی را افزایش دهیم؟ شاسی بلند فرانسوی بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) توقیف کشتی منتسب به خانواده یکی از مسئولان در هند مذاکرات می‌تواند تا پایان فوریه به پایان برسد جدیدترین ارزیابی اولیانوف از روند مذاکرات وین اجرای طرح انضباط بخشی موتورسواران از فردا خودروی ویژه آفرود چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) ۵۰۰ هزار شغل در مناطق روستایی ایجاد می شود بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سازمان خصوصی سازی نماز جمعه بورس حسین قربان زاده سهام استقلال سهام پرسپولیس باشگاه استقلال و پرسپولیس سازمان خصوصی سازی جدول قیمت کامل قربان زاده سرخابی ها امام جمعه ۲ باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌

همشهری آنلاین- رابعه تیموری:اما افزوده شدن این کلاس‌ها هم برای خلوت‌تر شدن کلاس‌های مدارس دولتی چاره ساز نبودند و باز هم میانگین جمعیت کلاس‌های درس مدارس دولتی با شرایط مطلوب فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به این امر که ٧٠ درصد دانش‌آموزان تهرانی در مدارس دولتی تحصیل می‌کنند، اهمیت این موضوع بیشتر رخ نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:پیامدهای منفی تراکم کلاسی

بر اساس استانداردهای آموزشی‏‏ مصوب شورای عالی آموزش‌وپرورش، استاندارد تعداد دانش‌آموزان هر کلاس درس در مقطع ابتدایی٢٠ نفر‏‏، در دوره متوسطه اول و دوم ۲۲ نفر و در هنرستان‌ها حداکثر ۱۵ نفر است‏‏‏، درحالی‌که تراکم جمعیت دانش‌آموزان در مدارس دولتی استان تهران ٣٧ دانش‌آموز است و در هیچ یک از مقاطع تحصیلی این استاندارد جمعیتی دیده نمی‌شود. حتی به گفته معصومه معصومیان معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران، در بعضی از مناطق پایتخت تعداد دانش‌آموزان هر کلاس به ٤٦ نفر هم می‌رسد و در منطقه ١۵ تعداد زیادی از کلاس‌های درس جمعیتی بالای ٤٠ نفر دارند.

تراکم دانش‌آموزی صعودی است

در این میان شیب صعودی این شاخص آموزشی جای تإمل دارد و آمار و ارقام نشان می‌دهند هر سال بر میزان تراکم دانش‌آموزی مقاطع تحصیلی مختلف افزوده می‌شود. به طوری که در سال ١٣٩٠ میانگین تراکم دانش‌آموزی در هر کلاس درس استان تهران ٣٠ نفر بوده که در طول یک دهه به ٣٧ نفر رسیده است.
دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول بیش از سایر مقاطع درس خواندن در کلاس‌های شلوغ و پرجمعیت را تجربه می‌کنند. به طوری که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تراکم دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی به۲۳/۹ درصد رسیده که در دوره ابتدایی ۲۴/۴درصد، ‌متوسطه اول ۲۶ درصد و متوسطه دوم ۲۰/۶درصد بوده است. مقایسه این آمار و ارقام با تراکم دانش‌آموزی مدارس غیردولتی نشان می‌دهد دانش‌آموزان این مدارس شرایط بهتری را تجربه می‌کنند و در این سال تراکم دانش‌آموزی در دبستان‌های غیردولتی ۱۸/۸درصد، در متوسطه اول ۱۲/۵درصد و متوسطه دوم ۱۴/۲درصد بوده است.

راهکاری برای خلوت شدن کلاس‌ها

نظر معصومیان بیراه نیست که لزوم پایبندی به‌حقوق کودکان و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان اتباع و ایرانی را یکی از مهمترین دلایل کمبود فضای آموزشی در شهر تهران می‌داند، اما تدوین و تدارک بسته تقویت مدارس دولتی این نوید را می‌دهد که میزان تراکم دانش‌آموزی کلاس‌های درس مدارس دولتی طی چند سال آینده به شرایط مطلوب نزدیک‌تر شود. در این بسته که در آغاز سال تحصیلی جاری بر اساس سند تحول بنیادین و با هدف تحقق عدالت آموزشی طراحی شده، راهکارهایی برای استانداردسازی تراکم دانش‌آموزی پیش‌بینی شده است. محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش دراین‌باره می‌گوید: «با اجرای بسته تقویت مدارس دولتی ۵٠ درصد کلاس‌هایی که تراکم دانش‌آموزی نامناسبی دارند، طی دو سال آتی ساماندهی می‌شوند و ۵٠ درصد دیگر در قالب برنامه‌ای ٨‌ساله به شرایط مطلوب می‌رسند.»

کد خبر 847323 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟