Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد علوی می‌گوید: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۵۸۴ نفر به مراکز بهداشتی و درمانگاه‌های تنفسی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند که نسبت به دیروز یکهزار و ۵۴۳ نفر کمتر بوده است.

او گفت: تعداد یکهزار و ۳۳۰ بیمار مبتلا به کرونا از این افراد شناسایی شده اند که نسبت به دیروز ۱۶ نفر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آقای علوی تعداد ۹۸ نفر در بیمارستان‌های بستری شدند که نسبت به دیروز ۳ نفر بیشتر شده است.

از دیروز تاکنون ۷ تن در خوزستان بر اثر بیماری کرونا جانباختند که آمار در مقایسه با دیروز نصف شده است.

جمع بیماران بهبود یافته در این روز ۲ هزار و ۱۳۱ نفر بودند و نسبت به دیروز ۲۸۲ نفر بیشتر است.

به این ترتیب بیماران بستری و سرپایی سیر پایداری دارند و افزایش محسوسی نداشتند.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان یادآور شد که از مجموع تعداد بیماران دچار شده به امیکرون، ۲۸ هزار و ۸۷۱ نفر در ایام قرنطینه خانگی خود به سر می‌برند.

این مقام مسئول پوشش واکسیناسیون را نسبت به دیروز دارای تغییرات غیر محسوس دانست و گفت: نوبت اول ۸۴.۷ درصد، نوبت دوم ۷۱.۹ درصد و تزریق نوبت سوم ۲۸ درصد است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت خوزستان نسبت به دیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد