Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- درحالی از چند روز گذشته شاهد گلایه کامیون داران نسبت به صف‌های طویل گازوئیل و کاهش سهمیه سوخت هستیم که مسئولان معتقدند سهمیه سوخت کامیون داران کاهش نیافته بلکه برساس میزان پیمایش سهمیه واریز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، در روز چهارشنبه هفته جاری تعدادی از  کامیون داران  با تماس به خبرگزاری تسنیم  در بیرجند نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه کردند که برای اطلاع بیشتر به آدرسی که شهروندان به آن اشاره کرده بودند، رفتیم و با صف طویل کامیون‌ها در جایگاه سوخت مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کامیون داران با بیان اینکه چند روز است شاهد صف‌های طویل سوخت هستیم افزود: از ساعت 4 صبح در صف گازوئیل ایستاده‌ام و حال که ساعت 11 ظهر است سوخت به من نمی‌رسد و این حال و روز ما کامیون داران در چند روز گذشته است.

دیگر کامیون دار خراسان جنوبی نیز به خبرنگار ما گفت: از وقتی سوخت کامیون‌ها کاهش یافته شاهد این صف‌های طویل هستیم و از مسئولان تقاضا داریم هرچه زودتر نسبت به این موضع رسیدگی کنند.

مرز میلک پس‌از یک هفته تعطیلی بازگشایی شد/پایان اعتصاب کامیون داران افغانستانیاولویت کامیون داران حل مشکل تامین لاستیک استکامیون داران متولی ترانزیت هستند نه وزارت راه/کسی نمی تواند ایران را دور بزند وی ادامه داد: کاهش سهمیه سوخت در شرایطی است که شاهد قیمت‌های نجومی در بازار لوازم یدکی، لاستیک و دیگر ملزومات هستیم و با وجود این گرانی‌ها کاهش سهمیه سوخت قوز بالای قوز است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در این باره به خبرنگار ما گفت: سهمیه سوخت کامیون داران کاهش نیافته بلکه براساس میزان پیمایش واریز می‌شود.

گرجی اظهار داشت: سهمیه سوخت کامیون، به صورت سوخت پایه و سوخت عملکردی براساس پیمایش به دستگاه‌ها داده می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی سوخت، هر کامیون سهمیه ثابت دارد که این سهمیه ثابت و پایه کامیون به مرور کاهش می‌یابد و به سهمیه پیمایشی کامیون افزوده می‌شود و کامیون‌ها براساس پیمایش و عملکرد، سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.

گرجی افزود: کامیون دارانی که مشکلی در این زمینه دارند می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و راهداری درخواست خود را مطرح کنند تا پیمایش و عملکرد کامیون بررسی و مشکل رفع شود.

وی از وجود 194 دستگاه ناوگان فرسوده با متوسط عمر بالای 13 سال در بخش مسافر خبر داد و گفت: هم اکنون 257 دستگاه اتوبوس، 167 دستگاه مینی بوس، 265 دستگاه سواری و در حوزه حمل و نقل باری 4 هزار و 829 دستگاه ناوگان حمل و نقل باری در استان داریم که 695 دستگاه بالای سن فرسودگی هستند.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاهش سهمیه سوخت کامیون داران خراسان جنوبی سوخت کامیون حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر امروز یکشنبه در همایش استانی روز شوراهای بیان داشت: همه ما در یک تیم به نام خراسان جنوبی قرار داریم لذا باید برای خدمت بیشتر به مردم سطح تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا همه باید بر قوانین موجود اشرافیت داشته باشند، افزود: ایجاد شوراها یکی از مظاهر دموکراسی و حاکمیت مردم است.

به گفته وی اعضای شوراهای اسلامی شهر باید نظارت مؤثر و دقیقی بر عملکرد شهرداران داشته باشند و سطح تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران و فرمانداران برای خدمت بیشتر به مردم باید افزایش یابد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: شوراها باید به خودکفایی و ایجاد در آمد پایدار شهرداری‌ها از طریق جذب سرمایه گذار کمک کنند و همچنین کارهای که توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود همراه با پیوست فرهنگی باید باشد.

قناعت با بیان این نکته که حفظ وحدت و انسجام در شوراها اهمیت بسیاری دارد، افزود: همه کارهای باید برای تأمین منافع عموم مردم نه منافع گروه‌ها و اشخاص انجام شوند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف نظر در مسائل فنی سبب پیشرفت می‌شود، ادامه داد: اختلاف نظرها نباید در سطح جامعه مطرح شود و همه باید تابع قانون باشیم.

به گفته وی مصوبات شوراها باید در حدود قوانین و اختیارات آنها باشد تا در هیئت تطبیق مصوبات شوراها با آنها مخالفت نشود.

وی خواستار همکاری اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی شد.

کد خبر 6091385

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی