Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@17:09:27 GMT

خودم طناب دار را دور گردن قاتل می اندازم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۶۰۹۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم‌، سعید عامل جنایت خانه‌وحشت در پایتخت است. او به اتهام قتل یک زن‌، زندانی و آزارو‌اذیت هفت زن و دختر و تهیه فیلم‌سیاه از دو ماه و نیم قبل بازداشت شد. جسد تنها قربانی او داخل کیسه‌های پلاستیکی در خانه متهم پیدا شد.

پس از شناسایی هویت مقتول با آزمایش دی‌ان‌ای، مادر او در تحقیقات گفت: دخترم ۱۹سالگی ازدواج کرد و بعد از یک‌سال به‌دلیل اعتیاد شوهرش طلاق گرفت و در یک کارگاه تولیدی با من کار می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دچار افسردگی شده و تحت درمان بود و گاهی به تهران می‌آمد.

رفت‌و‌آمدش با دوستان ناباب باعث شد اوایل بهار امسال از خانه فرار کرده و به خانه وحشت برود. در این مدت چندبار با من تلفنی حرف زد و سعید، عامل خانه‌وحشت هم چندبار گوشی را گرفت و با من صحبت کرد. او ادعا می‌کرد‌، دور خلاف را خط کشیده و می‌خواهد با دخترم ازدواج کند.

به حرف‌هایش اعتماد نداشتم، به همین دلیل ۱۰۰هزار تومان به حساب دخترم واریز کردم و خواستم به خانه برگردد اما بعد از آن ارتباطش با من قطع شد. ۴۰روز قبل از طریق پلیس تهران متوجه ماجرا شدم. دعا می‌کردم مقتول دخترم نباشد اما نتیجه آزمایش ‌دی‌ان‌ای‌ نشان داد، جسد متعلق به دخترم است.

قاتل او پیش از قتل دخترم ‌یک دختر دیگر را هم کشته و با پرداخت دیه از مرگ نجات یافته اما نمی‌گذارم خون دخترم پایمال شود و خودم طناب‌دار را برگردن قاتل می‌اندازم.

محمد وهابی‌، بازپرس شعبه‌دوم دادسرای جنایی تهران در‌این‌باره به جام‌جم گفت: با درخواست مادر مقتول‌، بعد از پایان تحقیقات نهایی، پرونده با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال خواهد شد.

منبع: جام جم این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد آدم ربایی قتل جنایت خانه وحشت اخبار مرتبط هیچ دختری در خانه‌ ام زندانی نبود جنایت مرموز در خانه وحشت افشای راز قتل دختری که ناپدید شده بود گره کور در قتل مرموز پسر نوجوان شاهد یک جنایت سکوت ٧ ساله‌ اش را شکست ۵ کشته در ۲ جنایت خونین آخر هفته ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها رکورد معاملات هفتگی گواهی سپرده سیمان شکسته شد قراردادهای گواهی سپرده و مزیت های مالیاتی در مقایسه با رقبا آتشی که چینی ها به جان بازار کالایی انداختند برجام؛ برگ برنده بورس یا ریسک بزرگ بازار؟ بورسی ها به این هفته امید زیادی دارند این ماه تکلیف بورس روشن می شود؟ سهامداران گرفتار الگوی تکراری معاملاتی شده اند؟ صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) توئیتر حالت امن را فعال کرد دلیل افت سنگین دارویی ها در بورس چیست؟ سقوط حجم و ارزش معاملات بورس تهران، چشمگیر است کاهش وزن بدون رژیم غذایی و ورزش! پیش بینی شاخص بورس تا پایان امسال علامتی در گوش که نشان از ابتلا به اومیکرون است زمان قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزییات سنگین ترین توت فرنگی جهان + فیلم قیمت ماکارونی (جدول) روسیه جدیت خود را نشان داد واکنش همسر شهید مهدی باکری به یک شایعه فردا تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص می شود؟ آمار عجیب زنان متقاضی رانندگی قطار در عربستان جاده ها دوباره شلوغ شد خطیبی خطاب به داور: هرچه به من گفتی، خودتی! + فیلم شجاعی: اصلا به استقلال توجه نمی کنیم قیمت خودروهای سوئیست + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) هراس آمریکا از حملات سایبری روسیه به بانک ‎ها بارش برف و باران از فردا آغاز می شود زوم ۱۰۰ برابری در گلکسی اس ۲۲ اولترا + فیلم تاکید بر افزایش روابط ایران و برزیل در زمینه کشاورزی آخرین مهلت ثبت نام کارتخوان ها در سامانه مالیاتی هواپیمای کیش - مشهد به فرودگاه برگشت قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) گل محمدی: بازیکنان ما شخصیت قهرمانی دارند خطرات کمبود ویتامین B۱۲ برای بدن آیا خواب زیاد موجب کاهش وزن می شود؟ تلویزیون های جدید سامسونگ چند؟ (جدول) مزار آیت الله صافی گلپایگانی در کربلا + عکس سناتور ارشد دموکرات: هر توافقی با ایران در کنگره بررسی می شود عقب‌نشینی طلای جهانی وحشتناک ترین جاده دنیا + فیلم آنفولانزای روسی، همان کرونای امروز است؟! دیدارهای امیرعبداللهیان در مونیخ شاسی بلندی هم قیمت پژو + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) ترامپ واقعا چقدر ثروت دارد؟ سولدو: از روز اول گفتم تراکتور کار سختی دارد عادل آذر مامور تدوین نقشه راهبردی صنعت شد رییس‌جمهور دوشنبه به قطر سفر می‌کند نامه نگاری رییس اتاق بازرگانی ایران درخصوص توقف وام دهی بانک ها مرخصی زایمان یک ساله شد قیمت خودروهای فوتون + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آدم ربایی قتل جنایت خانه وحشت جدول قیمت کامل خانه وحشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد

 تورم قیمت مسکن در تهران باعث شده است عده زیادی به سمت شهرهای اطراف کشانده شود. پرند یکی از این مقاصد است که با افتتاح مترو در آن، در صدر انتخاب مهاجران قرار گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز، مشاوران املاک فعال در پرند می‌گویند با افتتاح مترو در این منطقه و تفاوت فاحش قیمت آن با تهران هرساله مردم بیشتری به این سو رانده می‌شوند.

رشد قیمت اجاره خانه در پرند

آن‌گونه که به نظر می‌رسد، قیمت در پرند نیز همسو با قیمت ملک در تهران، روندی نسبتاً افزایشی را پشت سر گذاشته است.

یکی از صاحبان بنگاه‌های املاک در شهر جدید پرند دراین‌باره می‌گوید: «با اینکه قیمت اجاره‌ها هنوز کامل مشخص نشده و برای این مساله باید حداقل تا آخر اردیبهشت منتظر بمانیم، اما در همین بازه نیز نسبت به سال گذشته شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم.»

او در این خصوص ادامه می‌دهد: «برای مثال آپارتمانی که تا پیش از عید می‌شد با 120 میلیون تومان آن را رهن کامل کرد، حالا حداقل 150 میلیون قیمت دارد.»

بررسی‌های میدانی تجارت‌نیوز نشان می‌دهد واحدهای مسکونی در پردیس نیز افزایشی نسبی پیدا کرده‌اند.

چه عاملی اجاره‌خانه را افزایش داد؟

فعالان بازار مسکن افزایش قیمت اجاره خانه در شرایط فعلی را ناشی از تحولاتی می‌دانند که طی ماه‌های اخیر در نرخ ارز به‌وجود آمده است.

یکی از مشاوران املاک در این زمینه می‌گوید: «قیمت دلار که در سال گذشته مدتی ثابت مانده بود، به‌یکباره افزایشی شد و تا حد زیادی هم رشد کرد. همین مساله باعث شد انتظارات مردم هم روی قیمت‌های بالاتری برود و مالکان قیمت‌ها را بالا ببرند.»

مشاور املاک دیگری در شهر جدید پردیس توضیح می‌دهد: «توقع مالکان خیلی از اجاره‌ها بالا رفته است، ما باید با آنها مذاکره کنیم تا شاید بتوانیم قیمت را به حد منطقی برسانیم.»

قیمت مسکن در پرند

قیمت مسکن نیز در پرند همسو با اجاره‌بها از ابتدای سال، روندی افزایشی را پیموده است. اکنون کف قیمت خرید آپارتمان در این شهر جدید، یک میلیارد و 150 میلیون تومان و سقف آن نیز یک میلیارد و 950 میلیون تومان برآورد می‌شود.

مشاور املاکی که در حوزه معامله ملک در پرند فعالیت می‌کند در این زمینه می‌گوید: «قیمت آپارتمان از ابتدای سال رشدی 50 تا 60 میلیون تومان را پشت سر گذاشته است، اما در این 10 روز گذشته دوباره کاهشی حدود 6 میلیون تومان پیدا کرده و دلیل آن را هم نمی‌دانیم.»

مشاوران املاک و فعالان بازار مسکن این منطقه پیش‌بینی می‌کنند قیمت آپارتمان از انتهای اردیبهشت روندی رو به بالا را در پیش خواهد گرفت.

کارشناسان می‌گویند چشم‌انداز افزایشی تورم و افزایش انتظارات ناشی از این دیدگاه‌ها در آینده به رشد قیمت مسکن در مناطق مختلف نیز دامن خواهد زد و پرند نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول