Web Analytics Made Easy - Statcounter

سسک فابرگاس به حمایت از هم تیمی سابق خود پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، تعداد کمی از مردم جهان لئو مسی را بهتر از سسک فابرگاس می شناسند که در رده های جوانان بارسلونا با او هم تیمی بوده است. این هافبک در میان انتقادات از این بازیکن آرژانتینی به دفاع از دوست نزدیک خود پرداخته است. هافبک موناکو در مورد برد یک بر صفر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید صحبت کرد و معتقد است لوس بلانکوس رویکرد اشتباهی را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به موندو دپورتیوو گفت:  رئال مادرید از ابتدا عقب نشینی کرد و این هرگز نشانه خوبی نیست. آنها همچنین با وجود بازیکنانی مانند کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ که سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند، نمی‌دانستند چگونه توپ را برای مدت طولانی نگه دارند. بنزما و مندی ۱۰۰ درصد آمادگی نداشتند. از نظر فیزیکی، پاری سن ژرمن پیش بود.

مسی به خاطر نمایش مقابل رئال مادرید مورد انتقاد قرار گرفت، اما فابرگاس با این ارزیابی ها مخالف است. او گفت: من چیزهایی از افرادی خوانده ام که احتمالاً بازی او را مقابل رئال مادرید ندیده اند."من سال اول لوئیس انریکه به عنوان مربی بارسلونا را به یاد می آورم که در آن مسی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. بحرانی پیرامون آن وجود داشت. سپس بارسلونا سه گانه را به دست آورد. اکنون ممکن است اتفاق مشابهی رخ دهد. در مورد مسی شما همیشه باید مراقب باشید، فقط در هر صورت. چیزهای بیشتری در راه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سسک فابرگاس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند