Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:24:23 GMT

اطلاعیه استقلال درمورد سربازی ۲ ستاره

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۶۱۹۱

اطلاعیه استقلال درمورد سربازی ۲ ستاره

باشگاه استقلال در خصوص اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در خصوص اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت مقدس سربازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

با سلام و احترام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و تبریک برد با ارزش امروز و آرزوی قهرمانی برای استقلال، در خصوص موضوع سربازی بازیکنان این تیم، آقایان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند لازم به ذکر است که با توجه به درج تاریخ اول اسفند سال ۱۴۰۰ برای اعزام این دو بازیکن به خدمت مقدس سربازی، باشگاه استقلال پیگیر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تعویق اعزام این دو بازیکن عزیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه استقلال به وضعیت سربازی ۲ ستاره‌اش

بر همین اساس نامه‌های مختلفی از جانب فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به ارگان‌های مربوطه ارسال شده که همگی بر اساس رویه و روال قانونی بوده است. متاسفانه برخی افراد و جریان‌ها با خلاف گویی و اطلاعات نادرست درصدد تحت فشار قرار دادن و جلوگیری از یک اقدام قانونی هستند. 

اکنون با توجه به تاریخ اعلامی به سازمان لیگ، تمامی مکاتبات با نهادهای مربوطه انجام شده و باشگاه استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعویق خدمت سربازی این دو بازیکن از طریق معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی است. (برخی از این نامه‌ها به پیوست منتشر می‌شود)

طبق سوابق موجود در سالیان گذشته ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی همواره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، حامی جامعه ورزش و باشگاه‌های ورزشی مختلف بوده است و بدیهی است که این بار نیز با اجرای نص صریح قانون که در آن راهکارهای کمک به ورزشکاران حرفه‌ای و ملی اندیشیده شده است، افرادی که عامدانه به دنبال نادیده گرفتن قانون و منافع باشگاه استقلال هستند را مایوس خواهد نمود.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت باشگاه استقلال سیاوش یزدانی محمد حسین مرادمند خدمت سربازی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل یک ستاره از تهران با استقلال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم فوتبال ایران به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران که در فاصله شش هفته تا پایان مسابقات با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه به دنبال پنجمین قهرمانی خود در ادوار لیگ برتر است، در حالی به مصاف پرشورهای تبریز می‌رود که یک غایب بزرگ از نیم فصل دوم، این تیم را همراهی نمی‌کند.

کوین یامگا که در نیم فصل به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه چشم آسیب دید، در حالی که این روزها با یک چشم بسته در تمرینات آمادگی جسمانی آبی پوشان حضور دارد و با حضور کنار تیم به بازیکنان روحیه می‌دهد، با انتشار یک استوری سعی کرده به بازیکنان استقلال برای مصاف امروز انگیزه دهد.

دیدار استقلال برابر تراکتور از ساعت هفده امروز در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!