Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک مقام اروپایی در گفت و گو با رویترز گفته است: انتظار توافق در یک تا دو هفته آینده را دارم. فکر می کنم اکنون روی میز متنی داریم که بسیار، بسیار نزدیک به توافق نهایی است.

بیشتر مسائل، از پیش توافق شده است. اما به عنوان یک اصل در این نوع مذاکرات، هیچ چیزی توافق نشده تا زمانی که همه چیز مورد توافق قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب ما هنوز سوالاتی داریم که برخی از آنها سیاسی هستند و توافق در مورد آنها دشوار است.

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد مذاکرات هسته ای مذاکرات وین اخبار مرتبط رؤسای هیات های اروپایی وین را ترک می کنند ضرورت تداوم‌ رایزنی ها و‌ گفت و گوها بین طرف های مختلف مذاکرات وین پیشرفت‌های محسوسی در مذاکرات وین حاصل شده است می توان درباره نتیجه مذاکرات وین با قطعیت اعلام نظر کرد روایت شمخانی از گفت و گوی تلفنی امشب او با علی باقری فعلا جلسات کمیسیون مشترک برجام برگزار نمی‌شود ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها یک مقام اروپایى: انتظار توافق در یک یا دو هفته آینده را دارم ارزان ترین‌ تلویزیون بازار چند؟ (جدول) رؤسای هیات های اروپایی وین را ترک می کنند اروپا به دفاع از خود بر می خیزد؟ رونمایی بلینکن از جزئیات حمله روسیه در شورای امنیت سفر دو روزه به یزد ۱۰ میلیون هزینه دارد! +جدول رکورد معاملات هفتگی گواهی سپرده سیمان شکسته شد قراردادهای گواهی سپرده و مزیت های مالیاتی در مقایسه با رقبا آتشی که چینی ها به جان بازار کالایی انداختند برجام؛ برگ برنده بورس یا ریسک بزرگ بازار؟ بورسی ها به این هفته امید زیادی دارند این ماه تکلیف بورس روشن می شود؟ سهامداران گرفتار الگوی تکراری معاملاتی شده اند؟ صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) توئیتر حالت امن را فعال کرد دلیل افت سنگین دارویی ها در بورس چیست؟ سقوط حجم و ارزش معاملات بورس تهران، چشمگیر است کاهش وزن بدون رژیم غذایی و ورزش! پیش بینی شاخص بورس تا پایان امسال علامتی در گوش که نشان از ابتلا به اومیکرون است زمان قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزییات سنگین ترین توت فرنگی جهان + فیلم قیمت ماکارونی (جدول) روسیه جدیت خود را نشان داد واکنش همسر شهید مهدی باکری به یک شایعه فردا تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص می شود؟ آمار عجیب زنان متقاضی رانندگی قطار در عربستان جاده ها دوباره شلوغ شد خطیبی خطاب به داور: هرچه به من گفتی، خودتی! + فیلم شجاعی: اصلا به استقلال توجه نمی کنیم قیمت خودروهای سوئیست + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) هراس آمریکا از حملات سایبری روسیه به بانک ‎ها بارش برف و باران از فردا آغاز می شود زوم ۱۰۰ برابری در گلکسی اس ۲۲ اولترا + فیلم تاکید بر افزایش روابط ایران و برزیل در زمینه کشاورزی آخرین مهلت ثبت نام کارتخوان ها در سامانه مالیاتی هواپیمای کیش - مشهد به فرودگاه برگشت قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) گل محمدی: بازیکنان ما شخصیت قهرمانی دارند خطرات کمبود ویتامین B۱۲ برای بدن آیا خواب زیاد موجب کاهش وزن می شود؟ تلویزیون های جدید سامسونگ چند؟ (جدول) مزار آیت الله صافی گلپایگانی در کربلا + عکس سناتور ارشد دموکرات: هر توافقی با ایران در کنگره بررسی می شود عقب‌نشینی طلای جهانی وحشتناک ترین جاده دنیا + فیلم آنفولانزای روسی، همان کرونای امروز است؟! دیدارهای امیرعبداللهیان در مونیخ شاسی بلندی هم قیمت پژو + جدول قیمت کامل (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) ترامپ واقعا چقدر ثروت دارد؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مذاکرات هسته ای مذاکرات وین مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی

ستاره گرجستانی ناپولی تمایل دارد برای بارسلونا بازی کند، تیمی که دقیقا در پست او به دنبال جذب بازیکن است. 

طرفداری | با توجه به علاقه بارسلونا به خویچا کواراتسخلیا، کار ناپولی برای تمدید قرارداد ستاره گرجستانی سخت شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیر برنامه های کواراتسخلیا فردا با رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی لورنتیس، برای بحث در مورد قرارداد جدید این وینگر دیدار خواهد کرد.

با توجه به وضعیت فعلی قرارداد، مدیر برنامه بازیکن احتمالا از گزینه های پیش روی این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی هم صحبت کرند. به نظر می رسد ناپولی برای قرارداد جدید دستمزد 4 میلیون یورو در سال پیشنهاد دهد، اما خواسته فعلی بازیکن 5 میلیون یورو است.

در همین حال، احتمال حضور بارسلونا برای جذب این بازیکن گرجستانی افزایش یافته است. گفته می شود ژاوی بسیار به این بازیکن علاقه مند است و آینده کواراتسخلیا در ناپولی هرگز به این اندازه نامشخص نبوده است. تا به حال در مورد قرارداد جدید این بازیکن صحبت های زیادی شده، اما به نظر می رسد تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان