Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:02:12 GMT

آمار مراجعین سرپایی اورژانس کهگیلویه به ۶٠٠ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۶۳۸۷

آمار مراجعین سرپایی اورژانس کهگیلویه به ۶٠٠ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی جمعه شب در نشست اضطراری ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه روند بیماری کرونا هم اکنون افزایشی است، افزود: آمار مراجعین سرپایی در اورژانس به ۶۰۰ نفر رسیده است.

وی اظهار کرد: بستری‌ها در ۱۰ بهمن ۱۲ نفر بوده و هم اکنون به ۵۰ نفر رسیده و بخش‌های ویژه بستری تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خاطر نشان کرد: واکسیناسیون به خوبی و در ۱۰۰ نقطه اجرایی و در ۱۵ مکان نیز نمونه گیری انجام می‌شود.

وی نتیجه تست‌های مثبت در سه بخش دیشموک و چاروسا و مرکزی کهگیلویه را به ترتیب ۴۱، ۵۸ و ۵۷ درصد اعلام کرد.

تقوی افزود: پیک ششم کرونا در سطح شهرستان کهگیلویه نسبت به سطح کشوری دو هفته با تأخیر وارد اوج کرونا شده است و اوج کرونا دو هفته آینده است.

تقوی تصریح کرد: هم اکنون باید تا جایی که می‌توانیم اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم و از تجمعات جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: تصمیمات سختگیرانه و تعطیلی مدارس با هدف جلوگیری از سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان گرفته می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: مراسمات عروسی، تشییع جنازه‌ها، تالارها، مدارس روستایی و شهری در صورت امکان تعطیل شوند.

کد خبر 5427651

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس کرونا آمار کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل همدان عکس استانها کشاورزی تبریز محرومیت زدایی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سروان روح الله قنبری افزود: بامداد امروز و در پی برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، بلافاصله ماموران گشت راهور و انتظامی به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه این حادثه ۴۴ دقیقه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ جان باخت. قنبری ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است. وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم. سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با پایه شبکه برق بلافاصله نیروهای اورژانس۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. محمد امین نیکویی نژاد ابراز کرد: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند. شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد