Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:55:39 GMT

متهم به قتل فراری در گناوه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۶۵۷۰

متهم به قتل فراری در گناوه دستگیر شد

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک با موضوعیت تصادف منجر به فوت در ۱۰ روز گذشته، پیگیری برای کشف آن در دستور کار جدی کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: در این ارتباط با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، بهره گیری از سامانه‌های هوشمند و جمع آوری مستندات قانونی، مشخص شد یک راننده خودرو سمند به عمد و با نقشه قبلی به محض رویت مقتول، او را با خودرو زیر گرفته و منجر به قتل فرد مذکور شد و سپس از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی متهم به قتل، در یک عملیات پلیسی و منسجم او را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی افزود:  متهم پس از مواجهه با دلایل و مستندات موجود و تحقیقات فنی به عمل آمده، به قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را  داشتن اختلافات مالی بیان کرد.

فرمانده انتظامی گناوه یادآورشد:  پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

برچسب‌ها بوشهر گناوه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه انتظامی بوشهر گناوه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمین در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سالها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد