Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:03:00 GMT

لوله کشی آب شرب از آب شیرین کن به ۳ جزیره هرمزگان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۶۵۷۳

لوله کشی آب شرب از آب شیرین کن به ۳ جزیره هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به منظور بازدید و بررسی مسائل مختلف به جزایر لاوان و سیری سفر کرد.

استاندار هرمزگان در بدو ورود به لاوان از گلزار شهدای گمنام دهکده لاوان بازدید کرد و به مقام شهدا ادای دین نمود، همچنین دوستی با حضور در منزل شهید شعیب رئیسی‌زاده، با مادر و خانواده این شهید دوران جنگ دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان همچنین از اسکله صیادان و پارک ساحلی جزیره بازدید کرد، دوستی در ادامه با حضور در بین ساکنان بومی جزیره لاوان به گفتگو با آنان پرداخت.

حل کردن مشکل آب جزیره لاوان از طریق افزایش حجم شیرین سازی، رفع مشکل آنتن دهی خطوط ارتباطی در جزیره با نصب دکل‌های مخابراتی، در اختیار گذاشتن ماشین آلات سنگین در اختیار دهیاری برای جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های منطقه، بررسی طرح جامع جزیره لاوان، رعایت حریم شصت متری، احداث واحد فنی و حرفه‌ای و آزادسازی سواحل این جزیره از مجموعه مصوبات امروز سفر استاندار هرمزگان به جزیره لاوان بود.

دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از هندورابی با ساکنین این جزیره دیدار داشت که در طی آن ساکنین جزیره از مشکلات موجود در جزیره سخن گفتند.

نبود شبکه مخابراتی درست، عدم وجود لوله کشی و مشکل نبود زمین برای ساخت مسکن به دلیل در اختیار گرفتن زمین‌های جزیره توسط منطقه آزاد کیش بخشی از مشکلاتی بود که توسط ساکنین بومی هندورابی با استاندار مطرح شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در ادامه قول مساعد داد تا کمک مورد نیاز برای ساخت یک مدرسه دوره متوسطه، لوله کشی آب شرب از دستگاه آب شیرین کن تا منازل ساکنین و نصب پنل‌های خورشیدی برای تولید برق خورشیدی را تأمین کند.

همچنین مقرر شد تا با منطقه آزاد کیش برای واگذاری قطعات زمین به ساکنان این جزیره برای ساخت منزل مذاکره شود.

استاندار هرمزگان همچنین در ادامه بازدید از جزایر استان به جزیره سیری سفر و در آنجا از تأسیسات نفتی شرکت نفت فلات قاره و تأسیسات مسکونی سپاه پاسداران در این جزیره بازدید کرد.

همچنین دراین دیدار استاندار مصوب کرد تا قیر مورد نیاز برای آسفالت مناطق مسکونی سیری تأمین شود.

کد خبر 5427688

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره لاوان مهدی دوستی استانداری هرمزگان آب شیرین کن ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف همدان اردبیل عکس استانها کشاورزی تبریز گرگان واکسن کرونا استاندار هرمزگان جزیره لاوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد