Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس -مهدی دوستی گفت: پیش از این بیش از ۱۰۰ کیلومتر از ساحل در شهرستان‌های بندرلنگه، قشم، پارسیان، بندرعباس و جزیره هرمز آزاد سازی شده بود.

به گفته استاندار هرمزگان کارگروهی برای آزاد سازی ساحل در محدوده و حریم بخش خصوصی تشکیل شده و کار آزاد سازی در این بخش نیز به زودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنان استاندار هرمزگان در حالی است که هنوز محدوده زیادی از ساحل در اختیار نهاد‌های نظامی در جاسک و بندرعباس آزادسازی نشده و جزئیاتی از دسترسی عموم به ساحل در مناطق و شهرک‌های مسکونی نهاد‌های نظامی اعلام نمی‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزاد سازی ساحل هرمزگان آزاد سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: براساس دستور دادستان محترم پیرو اخطار شفاهی دوم اردیبهشت ماه و برداشت سازه‌های متحرک مورخ پنجم اردیبهشت در خصوص ساماندهی سواحل حوزه شهرستان نور در حریم ۶۰ متری و اراضی مستحدثه ملی توسط کارشناسان اداره در امور ساحل، نیروی یگان حفاظت، نیرو‌های حفاظتی سرجنگلبانی رستم رود با همراهی نیروی محترم انتظامی و شهرداری ایزدشهر با حضور در اراضی ساحلی نسبت تخریب و جمع آوری سازه‌های بتونی غیر مجاز اقدام و اعاده به وضع سابق نمودند.

مرحله دوم آزاد سازی و تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز از درب دوم پارک جنگلی تا ساحل امیر آباد بصورت کامل تخریب و به وضع سابق برگردانده شد و طی روز‌های آتی در مرحله سوم تا حوزه شهرستان محمودآباد بطور کامل طبق دستور دادستان محترم انجام بپذیرد.

هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ساحل بندرعباس بعد از باران
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش