Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -میثم لک‌زائی  گفت: در کنار دولت، مردم و نیکوکاران هم پای کار آمده اند و با این اعتقاد که دولت انقلابی امروز پای کار است و ما باید در کنار این دولت پای کار باشیم در جای جای استان حضور پیدا کرده و در ساخت فضا‌های آموزشی مشارکت و کمک می‌کنند.

او در خصوص جذب افراد بازمانده از تحصیل، اقدامات ارزشمندی انجام شده که امروز به لطف خدا بخشی از این افراد جذب کلاس‌های درس شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به جهاد تبیین، در حوزه ارائه خدمات نظام به دانش‌آموزان عزیز و مردم یک هم‌افزایی بسیار خوب ایجاد شده و امروز شاهد همراهی اقشار مردم با نظام و همراهی نیکوکاران، بنیاد‌ها، موسسات و سپاه پاسداران در حوزه فضا‌های آموزشی استان و کشور هستیم.

او گفت: امروز استان در این حوزه بین استان‌های کشور جایگاه مناسبی دارد و در میان دستگاه‌های برتر از نظر تعداد پروژه و کلاس دردست اجرا قرار گرفته است خیرین گرانقدر هم درکنار دولت پای کار آمده اند و تعهدات این عزیزان در یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به این حوزه بوده و نهاد‌های انقلابی مانند سپاه پاسداران امروز بیش‌از ۴۰۰ کلاس درس در استان در دست اجرا دارند.

یه گفته لک زائی : بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان هم صادقانه در حال خدمت به این مردم هستند امیدواریم با ادامه پیدا کردن این روند، شاهد جبران عقب‌ماندگی در این حوزه باشیم و دانش آموزان از امکانات آموزشی و کمک آموزشی مناسب که حقشان است برخوردار شوند تا بتوانند با دانش‌آموزان مناطق برخوردار رقابت و آینده‌ی بهتری را برای استان و کشورمان رقم بزنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرانه آموزشی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.
وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید