Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان می گوید: عنوان کتاب‌های مکتوب سال ۱۴۰۰ شامل گلی در خارها، قلم‌های خاکی، ترانه‌های رنج ۲، حاجی پرستو، مهتابی شو اروانه، سید الشهدا دیباج و مثنوی عاشق دیدار یار است.

مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: کتاب‌های کربلا به توان تو، روزی که بزرگ شدم، سه فصل عاشقانه، بازیچه‌های مخملی، روزی که شهر زانو زد، سایه گذرا، سطر‌های روشنی، سید مثل نسیم، بامداد امید، گام دوم انقلاب، راه و ترابری استان در ۸ سال دفاع مقدس، از باغ تا بهشت و یاران شهریار نیز به همت این اداره کل در سال ۱۴۰۰ چاپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب روزت مبارک به ۲ صورت (فارسی-انگلیسی) و (فارسی -سمنانی) به چاپ رسید، همچنین کتاب کوچه سعادت به صورت (فارسی-سمنانی) و شناسنامه جدید به صورت (فارسی-سمنانی) چاپ شد.

۲۱ کتاب صوتی سال ۱۴۰۰ نیز شامل آمبولانس، ستاره‌ای در خانه، روزی که بزرگ شدم، بامداد امید، سطر‌های روشنی، گلاب، هفت جلدی بهونه غریب، از باغ تا بهشت، پنج جلدی یادمان باشد، بوی مجنون و کیلومتر ۵۹۷ است.

مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: چاپ کتاب تا پایان سال ادامه دارد و تعداد نهایی کتاب‌های چاپ شده در سال ۱۴۰۰ بیشتر از این مقدار خواهد بود.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونمایی کتاب حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان دفاع مقدس اداره کل سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این کتاب ضمن مرور و بررسی کارکرد ترجیع‌بند در شعر کلاسیک و نیز دوران مشروطیت، به بررسی کارکردهای متفاوت بند ترجیعی در شعر معاصر و شعر نو فارسی پرداخته شده و با ذکر نمونه‌هایی از نیمایوشیج، اخوان ثالث، سهراب سپهری، احمد شاملو، گارسیا لورکا، آلن‌پو و … اهمیت آن از نظر شکل، ساختار و محتوا نشان داده شده است.

این کتاب را می توانید از طریق سایت‌های فروش کتاب تهیه کنید.

۲۲۰۵۷



برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900205

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد