Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - ملک‌ناز نجفی، خبرنگار پایگاه خبری موج رسای زنجان، ۲۸ بهمن ماه امسال پس از ۲ هفته قرار داشتن در حالت کما، دچار مرگ مغزی و برای اهداء عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

او  بعد از انجام زایمان و به دلیل پاره شدن رگ‌های مغزی و لخته شدن خون بعد از عمل، دچار عارضه مغزی شده و پس از ۱۵ روز جدال با مرگ شامگاه پنجشنبه آسمانی شد و به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملک‌ناز نجفی که دارای کارت اهداء عضو بود، سرانجام بعد از موافقت خانواده، برای اهداء عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

طبق گفته همسر مرحومه نجفی، قلب، کلیه ها، ریه و کبد این فعال رسانه‌ای به بیماران نیازمند اهداء شد، تا نوزدهمین ایثار ماندگار امسال استان زنجان  به ثبت برسد.

مرحومه ملک ناز نجفی  حدود ۱۶ سال در عرصه خبر فعالیت داشت و در جشنواره‌های متعددی حائز رتبه شده و جزو خبرنگاران فعال و برتر در حوزه ایثار و شهادت بود؛ همچنین مدیر مسئولی نشریه پژواک و سردبیر خبرگزاری موج‌رسا، خبرنگار خبرگزاری‌های ایسنا، آفرینش و فارس از دیگر سوابق کاری اوست.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهداء عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ پس از برگزاری دو مرحله اردو در ایران ، تیم ملی جوجیتسو کشورمان با ۲۵ ورزشکار راهی مسابقات آسیایی شده است که تقی و اکبر سلیمی از زنجان در ترکیب تیم ملی جوجیتسو در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در چهار سبک برزیلی، مبارزه، کاتا و کنتاکت تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر ابوظبی پایتخت امارات ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار