Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شبکه سوم سیما از آغاز سری جدید برنامه «عصر جدید» همزمان با عید نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی بلوکات گفت: سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه سال جاری تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: اجرای سری جدید برنامه عصر جدید مانند گذشته بر عهده احسان علیخانی خواهد بود و هم اکنون مراحل راستی آزمایی شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بلوکات همچنین در خصوص ترکیب داوران سری جدید برنامه عصر جدید گفت: احتمال تغییر ترکیب داوران وجود دارد که انشاالله اعلام خواهد شد.

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده و تا کنون ۲ فصل از این برنامه پخش شده است.

در دو فصل گذشته امین حیایی (بازیگر) به همراه سیدبشیر حسینی (مدرس دانشگاه)، آریا عظیمی‌نژاد (آهنگساز و نوازنده) و رویا نونهالی (بازیگر) به داوری برنامه عصر جدید حضور داشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تلویزیون ماه شعبان عصر جدید احسان علیخانی برنامه عصر جدید سری جدید برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش