Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:38:04 GMT

اقدام مسافر برای ورود به کابین خلبان + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۰۹۰

اقدام مسافر برای ورود به کابین خلبان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان - پس از اقدام مسافر اخراجی برای ورود به مابین خلبان، این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز مجبور به فرود اضطراری شد.

بنا به گزارش خبرگزاری AFP، این مسافر که هویتش «ریواس» اعلام شده پس از باز کردن درب کابین تلاش کرد تا وارد کابین خلبان شود. این اتفاق در یک پرواز به مقصد واشنگتن رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بی نظمی ایجاد شده توسط این مرد ۵۰ ساله در داخل هواپیما، پرواز ۱۷۷۵ از لس آنجلس به واشنگتن به کانزاس سیتی تغییر یافت.

ویدئویی که توسط کاربری با نام مائوز مصطفی منتشر شده این مسافر را در حالی که در جلوی هواپیما توسط مقامات تحت کنترل قرار گرفته نشان می‌دهد. این ویدئو پس از تغییر مسیر هواپیما به کانزاس سیتی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید

فرار موتورسوار از مقابل قطار تندرو در آخرین لحظه + فیلم

بنا به گفته مصطفی پس از آنکه ریواس از خود رفتار‌های پرخاشگرانه نشان داد، مهمانداران هواپیما از قوری قهوه برای آرام کردن وی استفاده کردند. او نوشت: "مردم سعی کردند این مرد را آرام کنند و او را در هواپیما تعقیب کردند."

ریواس اکنون در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد. بنا به گزارش KSHB-TV ریواس با اتهامات حمله و ایجاد ارعاب برای یک مهماندار رو به رو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری فیزیکی مسافر هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از یورونیوز، یک ساعت جیبی متعلق به ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک در جریان حراج اشیای به جا مانده از این کشتی به قیمت ۱.۱۷ میلیون پوند معادل یک میلیون ۳۸۰ هزار یورو فروخته شد و برآوردهای پیش‌فروش را شکست.

با قیمت یوروی ۶۶ هزار تومانی این مبلغ حدود ۹۱ میلیارد تومان است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900724

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • فصل رویش گیاه کوهی با مصرف خوراکی و دارویی
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم