Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:01:29 GMT

عوامل قمه‌کشی در خیابان اصلی شهر بومهن دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۳۴۳

عوامل قمه‌کشی در خیابان اصلی شهر بومهن دستگیر شدند

سرهنگ بهزاد عبدیان روز شنبه در حاشیه پیگیری پرونده شرارت عوامل قمه کش، به خبرنگاران گفت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمین تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و چاقو نیز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: به مخلان نظم و امنیت عمومی که با قدرت نمایی و حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند هشدار می دهیم که پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت نمایی پوشالی خود امنیت و آرامش شهروندان را که خط قرمز پلیس است مختل و سلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۴ نفر سارق در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، نیروهای این فرماندهی، ۱۳ نفر خرده فروش را دستگیر، بیش از ۹۰۰ گرم مواد مخدر کشف، ۹۴ نفر سارق سابقه دار دستگیر، ۱۴ دستگاه خودرو سرقتی و هفت دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف، ۳۲دستگاه خودرو  و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف و یک مورد باند مواد مخدر با اجرای حکم قضایی کشف و منهدم شدند.

عبدیان از اجرای طرح ضربتی مبارزه با اراذل و اوباش خبر داد و اظهار داشت: به منظور ارتقا امنیت در جامعه و با هدف مقابله بی امان با مخلان نظم و امنیت عمومی، ۱۹ نفر از اراذل و اوباش با هماهنگی دستگاه قضایی در پردیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات چندین قبضه سلاح سرد(چاقو، قمه، شمشیر و چماق) از متهمین کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی ۲۶ معتاد متجاهر پر خطر از سطح شهرستان پردیس جمع آوری و پس از سیر مراحل قانونی  به مراکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

عبدیان اظهار داشت: یکی از دغدغه ها و مطالبه های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها، اماکن عمومی و خیابان ها از لوث وجودی معتادان متجاهر است.

توصیه های ایمنی پیشگیری از سرقت خودرو و موتور سیکلت

 وی درباره پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد: موبایل، اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیا با ارزش و قیمتی را در معرض دید و داخل خودرو قرار ندهند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: شهروندان اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر و سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل در ابتدا از قفل بودن درب ها و بالابودن شیشه ها اطمینان حاصل کنند.

عبدیان با بیان اینکه رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی کارخانه تولیدکننده‌ نیز در سهولت سرقت موتورسیکلت تأثیر بسزایی دارد تصریح کرد: قطعات موتورها به راحتی اوراق شده و در بازار فروش قطعات دسته دوم و سرقتی به فروش می‌رسد و در این راستا افزایش ایمنی موتور سیکلت توسط کارخانه سازنده و مالک برای پیشگیری از سرقت، ضرورت دارد.

وی با تاکید برهمکاری و تعامل مردم با پلیس، بیان کرد: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که در صورت مشاهده هرگونه حرکات غیرمتعارف از افراد مخل نظم وامنیت عمومی و موارد خلاف را  با شماره های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس حمله با چاقو معتادان متجاهر اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس حمله با چاقو معتادان متجاهر شهرستان پردیس حمله با چاقو معتادان متجاهر اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پردیس موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری فردی که با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اقدام به کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در گفت و گو با ایسنا از دستگیری ۲ متهم که با ترفند رسیدساز جعلی از ۷ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی ارائه مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در بررسی اظهارات مالباخته که مالک یک فروشگاه بود دریافتند متهم ابتدا اقدام به خرید از فروشگاه شاکی کرده و در ادامه با نشان دادن رسید واریز وجه به حساب فروشنده در گوشی تلفن همراه خود، مدعی می‌شود که تراکنش بانکی با موفقیت انجام شده و پیامک فروشنده با تأخیر برای وی ارسال می‌شود و در نهایت به همراه جنس خریداری شده از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی پس از مواجهه حضوری با شاکی و مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اعتراف کرد.

سرهنگ مشهدی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از ۳ نفر از شهروندان با همین ترفند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

وی گفت: متهم دیگری نیز که با همین ترفند از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان شناسایی و دستگیر شد که این متهم نیز به ۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان با این شگرد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در خصوص افزایش این نوع کلاهبرداری هشدار داده و از شهروندان خواست در معاملات خود از درگاه های مالی معتبر استفاده کرده و هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف، موفق به کشف موادغذایی احتکاری شدند.

وی افزود: کالاهای احتکارشده شامل؛ برنج، قند بسته‌بندی، روغن و مواد شوینده می‌باشد که بنابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی آن ۴ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی یک متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلف باید لیست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد