Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 مسعود میرکاظمی در بازدید مشترک صبح امروز از آزادراه تهران شمال به همراه رییس بنیاد مستضعفان و معاون اجرایی رییس جمهوری با تقدیر از عملکرد مهندسان ایرانی در احداث این آزادراه افزود: یکی از نکات قابل توجه در این پروژه عظیم آن است که همه مشاوران و پیمانکاران و حتی همه مصالح به کار رفته در این پروژه، ایرانی است و تمامی تونل ها و پل های آن به دست مهندسان ایرانی طراحی و احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وی با اشاره به زمان افتتاح باند اول منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت: امروز جلسه ای برای بررسی ابعاد مختلف کار در این منطقه از آزادراه برگزار شد و مسیر رفت آزادراه تهران-شمال تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به حمایت دولت برای تزریق منابع مالی در این پروژه گفت: با توجه به حجم کار و فعالیت در این پروژه، دولت در بخش تامین مالی، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

میرکاظمی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا با بررسی های کارشناسی بیشتر، کار در منطقه ۳ آزادراه تهران-شمال نیز تعیین تکلیف شود.

هزینه های احداث آزادراه تهران-شمال طی چند سال جبران می شود

«سید صولت مرتضوی» نیز در حاشیه این بازدید مشترک با اشاره به نقش این پروژه در اقتصاد مقاومتی گفت: این پروژه اتصال دهنده بخش های جنوبی و مرکزی کشور به دریای خزر است و اقتصاد دریا با توجه به پتانسیلی که دارد، یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است.

معاون اجرایی ریئیس جمهوری افزود: علاوه بر این، تکمیل آزادراه تهران-شمال نقش پررنگی در کاهش مسیر دسترسی به شمال کشور و همچنین کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در وقت دارد که با توجه به منافع مالی این صرفه جویی ها، هزینه های احداث این آزادراه طی چند سال جبران خواهد شد.

وی با تقدیر از عملکرد مهندسان و کارگران ایرانی در ساخت این پروژه گفت: این پروژه عظیم یک شاهکار مهندسی است و مهندسان توانمند ایرانی در این آزادراه، سازه های عظیمی را بنا کردند و قطعا این توان و تجربه آنها می تواند در سایر کشورها نیز ارائه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معاون تین روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه منابع مالی کارشناسی دریای خزر آزادراه تهران شمال بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منطقه 2 آزادراه تهران شمال آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: با اقداماتی که در دو سال اخیر در بوستان بزرگ شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد، پنچ هکتار به سطح بهره‌برداری این بوستان اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد علیرضا ابویی با بیان اینکه بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار کرد: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوریکه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است. وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم. مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست های دوچرخه سواری در سطح بوستان های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه ای شده است. ابویی با بیان اینکه بوستان بزرگ شهر یکی از محل های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق هایی در سطح زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است به طوریکه در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق ها بودیم. مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: انشاالله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم. وی سرجمع هزینه های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد. کد خبر 749498

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری